Als nieuw forumlid wil ik me graag voorstelen.
Mijn naan is John Vergouwen, 43 jaar en doorgeslagen audioverzamelaar
Laatst was ik weer eens op pad en liep tegen een Solton SBS-15 subkast aan die helemaal uit elkaar lag. (opmerkelijk hoe de magneet is open gesplits).
Zonde om weg te gooien dacht ik en heb het mee naar huis gesleept.
Thuis aangekomen heb ik alles weer terug aangesloten (andere speaker) en er kwam alleen maar wat ruis en gekraak uit.
Zoals de titel al vermeld ben ik nog net geen leek, dus leek het me beter eerst advies van de experts te vergaren voordat ik hiermee verder ga.
Mijn plan is hiermee een HT sub te bouwen maar dan moet er wel meer geluid uit gaan komen dan wat ik nu hoor
Hopelijk willen jullie mij hiermee op weg helpen, graag ook eerlijk zijn als je denkt dat het zonde van de tijd is.
De versterker is opgesplitst, frontplaat en eindversterker module, Deze zijn met 7 draden verbonden waaronder een coaxiale draad.
De afscherming is aan de kant van de eindversterker niet aangesloten en zit verstopt achter een krimpkous.
Nu dacht ik met mijn beperkte kennis, "dit is de lijnkabel, als ik dit aan de sub-out van mijn HT versterker knutsel moet het werken"...maar klopt dit ook? of denk ik te simpel..
alvast bedankt voor jullie reactie.
mvg John.