Ik ga het gewoon maar proberen Bert. Ik heb voor de eerste en tweede trap van de Bill de Teflon en K75 condensatoren liggen. Als ik zover ben ga ik op mijn gemak eens uitproberen wat het lekkerst in het gehoor ligt. Dat is naast het meten toch het allerbelangrijksteBert61 schreef:De Folie , Mylar en Teflon zijn de twee die ik ken , Mylar is niet geschikt voor HF .Teflon wel.En dat de Coating eromheen bepaalde of ze pulsvast zijn.Maar in versterkers wat wij maken denk ik dat het niks uit maakt.Maar vraag ANNE of hij je kan vertellen waarom niet of toch wel.
Het wordt tijd dat de transformatoren binnen komen en ik kan gaan starten. Maak me nu alleen maar druk met als ik nu dit, en als ik nu dat. Wordt er gek van.
