Troels Gravesen Discovery 4
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Troels Gravesen Discovery 4
op zich is er niks mis met Longterm projectenray5150 schreef:5 berichten in 5 jaar. gaat een heeeel langdurig topic worden.MechanicalAnimal schreef:Leuk man! Heb je al een topic gestart???zoef schreef:Ok...ik ben om. Ik ga ze ook bouwen.![]()
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Ach. Ik kan het weten. Ik had verwacht dat Troels ondertussen bij de Discovery 6 zou zijn. 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Troels Gravesen Discovery 4
ik ben van juli 2010 tot en met juli 2015 aan het bouwen geweest 
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Wat een kunstwerk wordt dit, prachtig! Ben benieuwd naar het vervolg.
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Ja maar dat kwam omdat Pontmeijer niet sneller aan mdf kon komenMechanicalAnimal schreef:ik ben van juli 2010 tot en met juli 2015 aan het bouwen geweest
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Lees voor het gemak deze even door dan;zoef schreef:Ik hoor het al....er is nog hoop voor mij.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=11595
Re: Troels Gravesen Discovery 4
WOW!Shadow schreef:Lees voor het gemak deze even door dan;zoef schreef:Ik hoor het al....er is nog hoop voor mij.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?t=11595
wat gaaf
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Zijn ze al klaar en spelen ze al? Ben reuze nieuwsgierig naar dit kunstwerk.
-
Shutdown98
- Berichten: 228
- Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 15:35
- Locatie: Zutphen
Re: Troels Gravesen Discovery 4
De originele set speakers van Troels zijn te koop:
viewtopic.php?f=21&t=26379&p=1880368#p1880368
viewtopic.php?f=21&t=26379&p=1880368#p1880368
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Mag ik vragen wat het gekost heeft om ze zo mooi te laten spuiten?
