Nabespreking luisterdag Breda 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Nabespreking luisterdag Breda 2017
De eerste plaatjes
Laatst gewijzigd door FR_Aad op di 30 mei 2017, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
De volle 2600 
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Ik vond de getoonde en of beluisterbare versterkers buizen in parafeed met 2600 mW Prachtig
DAC,s met of zonder oversampling op eigenbouw smd printen oscilatoren erin
Boxjes met speakers MFB zelfgemaakte MFB ! voor zien van een printplaatje in,op de conus
Dat werkt En dat produceerde ook nog lage tonen !
Prachtige luidsprekers met filters
Wat een expertise , indrukwekkend
Blij dat mijn rommel er niet tussen stond
Moest om twaalfuur al weer weg , dus jammer genoeg niet alles wat er stond gehoord
Maar Ik heb weer een hoop geleerd ideeen gekregen , genoten van de gastvrijheid.
Prima organisatie
En dat ik even de hand heb kunnen schudden van dit illustere gezelschap
Bedankt allemaal
DAC,s met of zonder oversampling op eigenbouw smd printen oscilatoren erin
Boxjes met speakers MFB zelfgemaakte MFB ! voor zien van een printplaatje in,op de conus
Dat werkt En dat produceerde ook nog lage tonen !
Prachtige luidsprekers met filters
Wat een expertise , indrukwekkend
Blij dat mijn rommel er niet tussen stond
Moest om twaalfuur al weer weg , dus jammer genoeg niet alles wat er stond gehoord
Maar Ik heb weer een hoop geleerd ideeen gekregen , genoten van de gastvrijheid.
Prima organisatie
En dat ik even de hand heb kunnen schudden van dit illustere gezelschap
Bedankt allemaal
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Wie kan hier (buiten het feit dat ze te koop waren) iets meer over vertellen? Is er wellicht een topic over?

- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Hoe klonk Club 27?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Doodse stilte 
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Ik heb ze niet gehoord.
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Niet mijn dingLeeuwarden schreef:Hoe klonk Club 27?
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
viewtopic.php?f=15&t=4692VintageHarry schreef:Wie kan hier (buiten het feit dat ze te koop waren) iets meer over vertellen? Is er wellicht een topic over?
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Om eerlijk te zijn, je hebt niks gemist. Ik was enorm niet onder de indruk...Leeuwarden schreef:Hoe klonk Club 27?
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Jan, weer bedankt voor alle goede zorgen!!!!
De locatie is echt perfect. Ik wil niet meer terug naar de oude locatie.
Misschien dat we Alphen ook in Breda kunnen doen????
De locatie is echt perfect. Ik wil niet meer terug naar de oude locatie.
Misschien dat we Alphen ook in Breda kunnen doen????
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
+1
Het was perfect. Gezellige en sfeervolle locatie. Fijne ruimtes. Jan, bedankt
Het was perfect. Gezellige en sfeervolle locatie. Fijne ruimtes. Jan, bedankt
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Was een top dag, perfecte locatie en prima sfeertje. Zal binnenkort wat foto's plaatsen.
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Nog wat plaatjes die ik nog niet gepost had.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
inderdaad fantastische locatie. Heel aangenaam vertoeven, goed verzorgd en de akoestiek was niet verkeerd.
Prima keuze Jan en Henk-Jan.
Er mag wel wat meer aanbod zijn aan zelfbouwprojecten. Ik beken mijn aandeel daarin en poog volgend jaar beter te doen.
Prima keuze Jan en Henk-Jan.
Er mag wel wat meer aanbod zijn aan zelfbouwprojecten. Ik beken mijn aandeel daarin en poog volgend jaar beter te doen.
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Prima locatie, top sfeer, gezellig, mooie bouwwerken, leerzaam, kortom een top dag.
Co
Co
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Ben je al een beetje bijgecomen van al die verhalen? 
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Zo, alles uitgeladen en aan een koud
-tje
Eerste indruk; wat een mooie locatie is er gevonden! Mooie ruimtes, mooie omgeving, mooie (en lieve) koffiedame, top gewoon!
Ik had vandaag geen presentatieformulier gemaakt (sorry Jan...) en naast m'n DeskTop3weg's en netfilter was er ook geen zelfbouw, maar goed, Dre had een paar Scan Speak monitoren in dezelfde ruimte staan dus we konden afwisselen. Nu had ik die Teac versterker al 3 jaar niet meer aan gehad en dat was de eerste paar uur te horen ook
Gelukkig nadat er een paar uur op zat ging het al beter...
Heerlijk genoten vandaag!
Eerste indruk; wat een mooie locatie is er gevonden! Mooie ruimtes, mooie omgeving, mooie (en lieve) koffiedame, top gewoon!
Ik had vandaag geen presentatieformulier gemaakt (sorry Jan...) en naast m'n DeskTop3weg's en netfilter was er ook geen zelfbouw, maar goed, Dre had een paar Scan Speak monitoren in dezelfde ruimte staan dus we konden afwisselen. Nu had ik die Teac versterker al 3 jaar niet meer aan gehad en dat was de eerste paar uur te horen ook
Gelukkig nadat er een paar uur op zat ging het al beter...
Heerlijk genoten vandaag!
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
dre schreef:Ben je al een beetje bijgecomen van al die verhalen?
Nou, om eerlijk te zijn................
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Inderdaad een toplocatie! Ondanks dat ik geen buizenman ben vond ik de presentatie van Guido Tent heel interessant.
Nog geen bericht van de snoek. Hij zou toch niet weer panne hebben
Nog geen bericht van de snoek. Hij zou toch niet weer panne hebben
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Top sfeer, mooie locatie en mooie en leuke dingen gehoord en gezien. Bedank Jan dat het gelukt is. Is echt een voltreffer! Alleen volgend jaar iets regelen voor de "nazit". Dat was al die jaren toch wel de slagroom met kers op de taart.
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: Luisterdag Breda 2017 ZONDAG 28 MEI UPDATE!!
Goedenavond allen,
wat mij betreft is deze locatie een blijvertje. Jan: dank voor de organisatie.
Niet alleen akoestisch ver beter dan gemiddeld maar ook RUIMTE buiten, zitjes, etc.
En een prima ondersteuning met koffie, thee en vruchtenwater (?) die haar geld meer dan waard was.
Ik had alleen gedacht dat er wat meer audioten zouden komen. Het weer zal niet geholpen hebben......
Een heerlijke dag gehad. Zojuist de boel weer de trappen opgesjouwd.....en gelijk maar in het zwembadje geplonsd.....even afkoelen.
Met muzikale groet, Reinout
wat mij betreft is deze locatie een blijvertje. Jan: dank voor de organisatie.
Niet alleen akoestisch ver beter dan gemiddeld maar ook RUIMTE buiten, zitjes, etc.
En een prima ondersteuning met koffie, thee en vruchtenwater (?) die haar geld meer dan waard was.
Ik had alleen gedacht dat er wat meer audioten zouden komen. Het weer zal niet geholpen hebben......
Een heerlijke dag gehad. Zojuist de boel weer de trappen opgesjouwd.....en gelijk maar in het zwembadje geplonsd.....even afkoelen.
Met muzikale groet, Reinout
