Inschrijving luisterdag Breda 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Zijn er nog mensen uit Alphen a.d. Rijn die gaan en die wat buizen kunnen meenemen voor Bert61?
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Kwarts, halfduim of driekwart?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
En niet onbelangrijk: de lengte...... 
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik zie net dat in Breda de Jazzdagen bezig zijn. Dus als je even moe geluisterd bent kun je even wat dixieland snuiven op de markt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
John P schreef:Ik zie net dat in Breda de Jazzdagen bezig zijn. Dus als je even moe geluisterd bent kun je even wat dixieland snuiven op de markt.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Is wel een heel leuk sfeertje altijd.
Ooit dan een grote groep banjo spelers voor een café zien spelen op de Boschstraat tegenover het museum.
Je loopt dan swingend de stad door.
Nog wel eens stukje lopen naar het centrum.
Ooit dan een grote groep banjo spelers voor een café zien spelen op de Boschstraat tegenover het museum.
Je loopt dan swingend de stad door.
Nog wel eens stukje lopen naar het centrum.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ha, leuk. muziek voor op een VVD verkiezings-avond.ds23man schreef:John P schreef:Ik zie net dat in Breda de Jazzdagen bezig zijn. Dus als je even moe geluisterd bent kun je even wat dixieland snuiven op de markt.![]()
![]()
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Kweenie hoor Ray:ray5150 schreef:Ha, leuk. muziek voor op een VVD verkiezings-avond.ds23man schreef:John P schreef:Ik zie net dat in Breda de Jazzdagen bezig zijn. Dus als je even moe geluisterd bent kun je even wat dixieland snuiven op de markt.![]()
![]()
![]()
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Typisch VVD stemmers inderdaad.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Wow, dat is muziek maken!
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik ga morgen toch aanhaken!
Dus tot morgen!
Dus tot morgen!
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Leuk Dre!
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Leuk Dre! En leuk Anonamemouse en de anderen die nog ff snel inschrijven!
Jammer van Leeuwarden dat je niet kunt komen. Is er een manier om je nog over te halen???
Btw: jazz in Breda is echt wel meer dan alleen dixieland etc. Ik geniet er ieder jaar van. Omdat we dit jaar wat eerder moeten ophouden (6 uur na het eten) denk ik dat ikzelf ook nog ff ga genieten van het mooie weer in centrum Breda!! Dus..... echt aanrader!
Jammer van Leeuwarden dat je niet kunt komen. Is er een manier om je nog over te halen???
Btw: jazz in Breda is echt wel meer dan alleen dixieland etc. Ik geniet er ieder jaar van. Omdat we dit jaar wat eerder moeten ophouden (6 uur na het eten) denk ik dat ikzelf ook nog ff ga genieten van het mooie weer in centrum Breda!! Dus..... echt aanrader!
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Denk dat ik in de middag nog even aanwip Jan.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
En neemt iemand buizen mee voor Bert ?
Bij Robert in Zoetermeer ophalen
KT88 en 6SN7
Alvast bedankt manne
Bij Robert in Zoetermeer ophalen
KT88 en 6SN7
Alvast bedankt manne
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Zoetermeer of Alphen a/d Rijn?Bert61 schreef:En neemt iemand buizen mee voor Bert ?![]()
Bij Robert in Zoetermeer ophalen
KT88 en 6SN7
Alvast bedankt manne
Scheelt nogal
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik moet me helaas afmelden. Alvast een geweldige luisterdag gewenst
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
jammer
Robert woont in Alphen ad R
Robert woont in Alphen ad R
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
en http://www.tweedride.nl/ , eveneens morgen, die zorgen doorgaans ook voor muziek hier en daar.Wowly schreef:jazz in Breda is echt wel meer dan alleen dixieland etc. Ik geniet er ieder jaar van. Omdat we dit jaar wat eerder moeten ophouden (6 uur na het eten) denk ik dat ikzelf ook nog ff ga genieten van het mooie weer in centrum Breda!! Dus..... echt aanrader!
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik zal er ook bij zijn.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
We verwachten Asterduc dan ook in Moustache en Plusfour.en http://www.tweedride.nl/ , eveneens morgen, die zorgen doorgaans ook voor muziek hier en daar.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik kom 's middags.
Peter
Peter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Goedemorgen!
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Gaap......
Sodemieters, jij bent vroeg eruit...
Sodemieters, jij bent vroeg eruit...
