het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Volt bouwt ook al sindsjaar en dag omgekeerde speakers met de korf aan de voorkant.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Mannen, even in de gaten houden dat dit het advertentiegedeelte(*) is, en dat dit topic bedoeld is voor elders geplaatste advertenties die voor de zelfbouwer interessant kunnen zijn.
De wow-blokjes zijn hierheen:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 22&t=25171
De wow-blokjes zijn hierheen:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 22&t=25171
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
[Mod-modus]
- Nogmaals: hier enkel interessante kooptips voor zelfbouwers.
Lekker kletsen over vreemde aanbiedingen in webshops of op advertentiewebsites kan prima in de kantine of een ander discussiegedeelte van het forum. De overprijsde Scamo's zijn verhuisd naar: De grollen van marktplaats !
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: het "te koop gezien" topic....
Op BVA auctions verschillende Behringer condensator meetmicrofoon, type ECM8000.
https://www.bva-auctions.com/auction/ca ... 29/6194592
Startbod 10 euro
en ook
M-Audio USB audiointerface
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/27429/9113153
https://www.bva-auctions.com/auction/ca ... 29/6194592
Startbod 10 euro
en ook
M-Audio USB audiointerface
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/27429/9113153
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic....
Gaat onze Markus (hondasnl) wat nieuws bouwen dan?Olaf Markus schreef:
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat zou wel geweldig zijn, wat een leuke topics om te volgen en al die mooie houtbewerking!
Re: het "te koop gezien" topic....
Kef k2 celeste woofers (€ 39,- in 's-Gravenhage waarschijnlijk bij Mariahoeve)
https://link.marktplaats.nl/m1168778646
https://link.marktplaats.nl/m1168778646
Re: het "te koop gezien" topic....
Haha, dank voor het aanbod maar ik heb al te veel speelgoed in huis 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja leuk, weer een topic vol trammelantWalt schreef:Dat zou wel geweldig zijn, wat een leuke topics om te volgen en al die mooie houtbewerking!
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
SARK schreef:Haha, dank voor het aanbod maar ik heb al te veel speelgoed in huis
SARK schreef:... ga je mond spoelen! One can never have enoughtweeterswoofers!
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik maak nu grote kans om uit de hoardersclub getrapt te worden zeker ...
Re: het "te koop gezien" topic....
Het NS station daar word hier ook wel genoemd : Maria-ho-eve.SARK schreef:Kef k2 celeste woofers (€ 39,- in 's-Gravenhage waarschijnlijk bij Mariahoeve)
https://link.marktplaats.nl/m1168778646
Re: het "te koop gezien" topic....
Deze advertentie verbaast mij nogal:
https://link.marktplaats.nl/m1168647783
Dit is duidelijk de versterker van Bert61:
de versterker van Bert61
Maar hij is duidelijk niet de verkoper. En het topic is minder dan 2 maanden oud, dus Bert zou hem moeten hebben verkocht (zonder ons dat te zeggen
) en de koper verkoopt hem al weer door??

https://link.marktplaats.nl/m1168647783
Dit is duidelijk de versterker van Bert61:
de versterker van Bert61
Maar hij is duidelijk niet de verkoper. En het topic is minder dan 2 maanden oud, dus Bert zou hem moeten hebben verkocht (zonder ons dat te zeggen
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Maar al verkocht, doe maar geen moeite meer....Walt schreef:Zeer goedkoop mooi filterspul:
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... e=lr&pos=6
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Helaas niet, ik was ook al te laat. Prijsje was wel erg leuk.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Scan Speak 12MU/8731T00 en D3004/660000 units, mooi spul!
https://link.marktplaats.nl/m1170159732
https://link.marktplaats.nl/m1170159732
Re: het "te koop gezien" topic....
Leuke vintage units, niet duur, veel beschikbaar:
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... =lr&pos=13
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... =lr&pos=13
Re: het "te koop gezien" topic....
Daar is de koper van mijn versterker weer
https://link.marktplaats.nl/m1172295260
Nu een andere te koop Wel een hele mooie
Het is waarschijnlijk gewoon een handelaar
En helemaal geen audio hobbyist
https://link.marktplaats.nl/m1172295260
Nu een andere te koop Wel een hele mooie
Het is waarschijnlijk gewoon een handelaar
En helemaal geen audio hobbyist
