Inschrijving luisterdag Breda 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
kan die wedstrijd niet gewoon in Breda? heb je meteen thuisvoordeel 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Veel, maar in ieder geval dat het geen gebak is.anonamemouse schreef:Eww... Wat is er mis met broodjes frikandel?pappaleo schreef:Ja, tompoezen. Die passen goed bij OB (Olivier Bommel)
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Hè jammerdre schreef:De dartbond heeft besloten om de promotie/degradatiewedstrijden te houden op 28 mei.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Tsssk...pappaleo schreef:Veel, maar in ieder geval dat het geen gebak is.anonamemouse schreef:Eww... Wat is er mis met broodjes frikandel?pappaleo schreef:Ja, tompoezen. Die passen goed bij OB (Olivier Bommel)
Bosche bollen dan?
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Nou, dan zie ik je wel bij de Dutch Open 2018 in Assendre schreef:Tja,liever naar Breda.![]()
Maar om je team in de steek te laten......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ach, dan degradeer je toch volgend jaar.dre schreef:De dartbond heeft besloten om de promotie/degradatiewedstrijden te houden op 28 mei.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Dat gaat ook gebeuren. 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Je zal 'm maar gooien zondag, de 9-darter 
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Hoe opmerkelijk, een zelfbouwende audiofiel met een sociaal leven buiten het wereldje. dan kom je voor dit soort dillema's te staan.dre schreef:De dartbond heeft besloten om de promotie/degradatiewedstrijden te houden op 28 mei.........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik ben nog aan het sparen voor een blokhut. 
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Maar ga je nu voor de promotie of de degradatie?
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
met een goede akoestiek?dre schreef:Ik ben nog aan het sparen voor een blokhut.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Bagger Dre, Luisterdag zonder jou is niet hetzelfde.....
En je maten, gaan die wel mee, Tino?
En je maten, gaan die wel mee, Tino?
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Die speelt ook mee...... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Die heeft zeker een dartboard op zijn buik getatoeëerd?dre schreef:Die speelt ook mee......
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Dikke roos! 
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Sinds de Brexit is het toch weer gewoon "vogelpik"
Kunnen we weer in de wei dartelen zonder een pijltje in de kont te krijgen
Anne
Kunnen we weer in de wei dartelen zonder een pijltje in de kont te krijgen
Anne
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Het ziet er naar uit dat deze twijfelkont ook niet komt. Ik was nog in dubio wegens een dubbele afspraak. Het wegvallen van 2 opties voor vervoer vereenvoudigt de keuze... denk ik.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Helaas, ben bang dat je verplicht bent om te komen, want .. groet,Marp schreef:Het ziet er naar uit dat deze twijfelkont ook niet komt. Ik was nog in dubio wegens een dubbele afspraak. Het wegvallen van 2 opties voor vervoer vereenvoudigt de keuze... denk ik.
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Zondag 29 graden trouwens.....
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Je doet toch niet je korte broek aan ? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik heb anders hele mooie kuiten hoor! 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
En dan is 2 x 3 uur in een DS zonder airco best verds23man schreef:Zondag 29 graden trouwens.....
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Die heeft toch wel arko ?
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik doe vanaf maart tot september-oktober een korte broek aan 
