Zelfbouw Audio Forum Korting
Moderator: Beheerdersteam
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Volgens mij moet je Rudy even een apart mailtje sturen zodat hij weet om wie het gaat. Zo heb ik het altijd gedaan.
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Nee, heb ik geprobeerd.pappaleo schreef:Ook niet met het jaartal er achter?
Ja klopt idd, herinner het me wel van de vorige aankoop, maar dat was meer als een jaar geleden.Pjotr schreef:Volgens mij moet je Rudy even een apart mailtje sturen zodat hij weet om wie het gaat. Zo heb ik het altijd gedaan.
