Extreem gewichtige klasse A
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Extreem gewichtige klasse A
Zo, je overdreef niet met je 'gewichtig', lokale alu leverancier is ook gelijk door z'n voorraad heen zo 
Re: Extreem gewichtige klasse A
Voor mijn doen is dit maar een fragiel bouwsel. Meestal gebruik ik 8 of 10mm dik alu. Deze hier zijn 3mm maar 2 had ook prima gekund.SSassen schreef:Zo, je overdreef niet met je 'gewichtig', lokale alu leverancier is ook gelijk door z'n voorraad heen zo
Colossaal
Re: Extreem gewichtige klasse A
Mooi mooi! ik heb jarenlang naar je 'Green Frog' UCD's zitten kijken, die zaten in de slideshow op m'n bureaublad 
Re: Extreem gewichtige klasse A
Die Green Frog's doen het nog uitstekend. Leuk dat je ze de moeite waard vind.Shadow schreef:Mooi mooi! ik heb jarenlang naar je 'Green Frog' UCD's zitten kijken, die zaten in de slideshow op m'n bureaublad
De ExtremA is een wat uit de hand aan het lopen project. Voor de nodige luchtigheid heb ik nu de bodemplaat voorzien van ventilatiegaatjes. In totaal zo'n 1174 gaatjes.
Co, ziet er nog wel een gat in.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Extreem gewichtige klasse A
Die is nog wat groter. Ik vrees dus het ergste, ja dus.Leeuwarden schreef:En de topplaat krijgt dat ook?
Co
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Extreem gewichtige klasse A
Is het niet handig om dat ergens door een watersnijder te laten doen? Hoef je ook niet alles af te bramen...
Re: Extreem gewichtige klasse A
DIY en arbeidstherapie.Leeuwarden schreef:Is het niet handig om dat ergens door een watersnijder te laten doen? Hoef je ook niet alles af te bramen...
Re: Extreem gewichtige klasse A
Meenemen naar Breda en er een boorwedstrijd van maken. Wie een foutje maakt moet gelijk terug naar af 
Re: Extreem gewichtige klasse A
Kijk uit met dat soort statements, Anne gaat dat natellen....cve schreef:De ExtremA is een wat uit de hand aan het lopen project. Voor de nodige luchtigheid heb ik nu de bodemplaat voorzien van ventilatiegaatjes. In totaal zo'n 1174 gaatjes.En voorlopig ben ik nog lang niet klaar. Breda ga ik helaas zeker niet halen.
Re: Extreem gewichtige klasse A
Met welk programma heb je die tekeningen eigenlijk gemaakt, Co ?
Re: Extreem gewichtige klasse A
Adobe Illustrator.ray5150 schreef:Met welk programma heb je die tekeningen eigenlijk gemaakt, Co ?
Het aantal klopt echt dus natellen hoeft niet.Shadow schreef:Ik was al bezig
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Extreem gewichtige klasse A
Die maak ik met een kleine Proxxon die voorzien is van een kruistafel. Het formaat is echter zo klein dat het wel wroeten is om die plaat aluminium er steeds goed onder te krijgen. Maar met wat geduld lukt het wel.Leeuwarden schreef:Die gaatjes maak je met een kolomboormachine?
Het ontbramen doe ik straks met hetzelfde apparaat. Bolkopfrees erin, hoogte instellen en gaan. Uren later heb je dan een prima resultaat.
Re: Extreem gewichtige klasse A
Ik snap je opmerking over arbeidstherapie ineens een stuk beter!
Re: Extreem gewichtige klasse A
En waarschijnlijk ook waarom het allemaal zo lang duurt?Shadow schreef:Ik snap je opmerking over arbeidstherapie ineens een stuk beter!
Colomboormachinist
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Extreem gewichtige klasse A
Re: Extreem gewichtige klasse A
Had het dan niet makkelijker geweest om een stuk geperforeerd aluminium te nemen ?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Extreem gewichtige klasse A
Dan zou Co gaatjes dicht moeten maken. Ik snap best dat het maken van gaatjes dan makkelijker is. Ik had zelf overigens eens contact opgenomen met FreesKees want dit is wel een klusje waar je even zin in moet hebben...
Re: Extreem gewichtige klasse A
Een kant en klare versterker is nog makkelijker.ray5150 schreef:Had het dan niet makkelijker geweest om een stuk geperforeerd aluminium te nemen ?
Re: Extreem gewichtige klasse A
ray5150 schreef:Net als PCB's inkopen bij Sander ?
1-0 voor Ray.
