Nou ik ga mijn best doen mijn DT3W's af te krijgen, maar hoe staat het met jouw project? je was bezig met een dipoolwoofer toch?ds23man schreef:Dan zal er toch wat meer spul moeten komen.Shadow schreef:Horen vooral
Inschrijving luisterdag Breda 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Had/heb even wat projectjes die voorgingen/gaan.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb ook nog wel wat speakers, maar die heeft iedereen inmiddels gehoord.
Ja maar de zwaarste moeten mee he Leo?
- pappaleo
- Contacteer:
De Isobarix komen mee, ja. Dat is wel de bedoeling.
Ik kom ook en neem mijn Vintage Philips project mee viewtopic.php?f=77&t=9557
Ben nu bezig met de 2e kast, dus 28 mei is haalbaar.
Ben nu bezig met de 2e kast, dus 28 mei is haalbaar.
Leuk Arjan!
Count me in 
Thnx! De laatste keer dat ik er bij was moet 2014 geweest zijn, dacht ik. Heb er zin in! Ik neem ook de Dynavox hybride versterker mee, is een erg leuke combi met die oude flipse speakers.Walt schreef:Leuk Arjan!
- Bas Horneman
- Contacteer:
Count me in.
Kan me MyRef Fremen meenemen?
Kan me MyRef Fremen meenemen?
yes zeker doen Bas!
UPDATE!!!!!!!!!
Ik heb een aantal mensen gevraagd of ze iets willen betekenen voor de luisterdag en heb op dit moment twee heren gevonden die beide bijzonder interessante zaken komen doen op de luisterdag:
1 Guido Tent (tentlabs.com) komt 1,5 uur lang jullie bijpraten over de kathodevolger en het lineariseren daarvan om de vervorming lager te maken. Hij heeft hiervoor een demonstrator bij die letterlijk laat zien wat hij in de lezing beschrijft!!! Kan me bijna niet voorstellen dat jullie zijn naam nog nooit gehoord hebben, maar zijn werk mbt jitter en zijn clocks zijn wereldberoemd in de DIYaudio! Dit wil je niet missen
2 Jeroen Dezaire (samen met Hans Beckeringh co-founder van Daudio), jullie allen welbekend, zal een meet-workshop houden mbt Open Baffle's specifiek waarbij hij als dienst aanbied om mensen die hun OB-systeem gemeten willen hebben dit voor hen te doen. Gratis en ter promotie van OB (Open Baffle)
Het zou erg leuk zijn als er OB's komen die kunnen worden doorgemeten!!!
Ik heb een aantal mensen gevraagd of ze iets willen betekenen voor de luisterdag en heb op dit moment twee heren gevonden die beide bijzonder interessante zaken komen doen op de luisterdag:
1 Guido Tent (tentlabs.com) komt 1,5 uur lang jullie bijpraten over de kathodevolger en het lineariseren daarvan om de vervorming lager te maken. Hij heeft hiervoor een demonstrator bij die letterlijk laat zien wat hij in de lezing beschrijft!!! Kan me bijna niet voorstellen dat jullie zijn naam nog nooit gehoord hebben, maar zijn werk mbt jitter en zijn clocks zijn wereldberoemd in de DIYaudio! Dit wil je niet missen
2 Jeroen Dezaire (samen met Hans Beckeringh co-founder van Daudio), jullie allen welbekend, zal een meet-workshop houden mbt Open Baffle's specifiek waarbij hij als dienst aanbied om mensen die hun OB-systeem gemeten willen hebben dit voor hen te doen. Gratis en ter promotie van OB (Open Baffle)
Het zou erg leuk zijn als er OB's komen die kunnen worden doorgemeten!!!
Damn, dat klinkt goed!
Ik kom ook! Neem waarschijnlijk een setje Xanadu look-a-like monitors mee en een ZBA-CA.
Ik kom ook. Vooralsnog zonder zelfbouwprodukt.
- asterduc
- Contacteer:
Ai, conflict met 2 andere evenementen. Ga zeker proberen komen, waarschijnlijk voormiddag only.
Heel heel misschien hebben we een setje Pacific's klaar, die zouden dan mee kunnen.
Heb een nieuwe OB op programma staan maar ook die gaat vermoedelijk niet klaar zijn.
Heel heel misschien hebben we een setje Pacific's klaar, die zouden dan mee kunnen.
Heb een nieuwe OB op programma staan maar ook die gaat vermoedelijk niet klaar zijn.
Zeer zeer spijtig, ik kan niet aanwezig zijn deze keer, toch wel toppie georganiseerd van Wowly!
Ik kom denkelijk. Breng niks mee (wil het best wel maar is te zwaar en geen passend vervoer).
Huib
Huib
Het lukt mij niet om dan de ExtremA klaar te hebben. Ik kom dus met lege handen.
Co
Co
Droef, droef, Co. Eindelijk eens een kans om zo'n monster in het wild te aanschouwen. Gaat het weer niet door.cve schreef:Het lukt mij niet om dan de ExtremA klaar te hebben. Ik kom dus met lege handen.
Co
Alphen, in het najaar, misschien ?
Komt goed Pjotr, nog even geduld, maar hij komt echt een keer.Pjotr schreef:Droef, droef, Co. Eindelijk eens een kans om zo'n monster in het wild te aanschouwen. Gaat het weer niet door.cve schreef:Het lukt mij niet om dan de ExtremA klaar te hebben. Ik kom dus met lege handen.
Co
Die kans is reeel.ray5150 schreef:Alphen, in het najaar, misschien ?
Co
- Leeuwarden