Inschrijving luisterdag Breda 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Janneman overweegt om ook te komen maar moet zichzelf nog even zover zien te krijgen dat ie zin heeft om 5 uren in de auto te zitten. Zet me eerst maar even op de lijst.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Goed plan om te komen! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Vroem vroem.Kappa7 schreef:Ik kom ook en neem niets mee dit jaar.
Geen projecten gemaakt die de moeite waard zijn om te laten horen.
Ben overigens erg benieuwd naar het geluid van de DS van Gerard
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Hallo Wowly,
Bij deze wil ik mij ook als bezoeker aanmelden, ik neem denk ik niks mee.
Bedankt trouwens voor alle effort die je er ook dit jaar weer insteekt! Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe lokatie.
Groetjes Walter
Bij deze wil ik mij ook als bezoeker aanmelden, ik neem denk ik niks mee.
Bedankt trouwens voor alle effort die je er ook dit jaar weer insteekt! Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe lokatie.
Groetjes Walter
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik denk niet dat ik er bij kan zijn, waarschijnlijk wordt rond die periode de laatste hand aan mijn bionische transformatie gelegd (lees de plaatsing van enkele schroeven in mijn schouder).
De ironie is dat mijn luidspreker wel ongeveer klaar zal zijn, iig ik moet nog filteren maar dat moet toch lukken in enkele weken ziektewet.
Mvg Reinder
De ironie is dat mijn luidspreker wel ongeveer klaar zal zijn, iig ik moet nog filteren maar dat moet toch lukken in enkele weken ziektewet.
Mvg Reinder
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
IK heb de locatie al bekeken lijkt mij een leuke dag te worden.
Ik ben er dan ook, uiteraard de hele dag,
Misschien heb ik wat in een prematuur stadium bij mij.
Ik ben er dan ook, uiteraard de hele dag,
Misschien heb ik wat in een prematuur stadium bij mij.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik kom ook. Ik neem geen spullen mee.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Volgens mij hebben we straks een hoop bezoekers maar geen spullen. 
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Het is inderdaad nog wat mager........
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik kan natuurlijk altijd nog wat aan "digitale zooi" als server en spelers, dac enz meenemen.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Als dat zou kunnen, Hans. Zou heel mooi zijn voor het demo-en van mijn netwerkspeler.
GerardJ
GerardJ
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
+1 Ik kom ook
kan wel wat meenemen onderdelen voor verkoop ,
Kan ze hier op het forum zetten , Maar dan is het weg voor de 28ste mei
Aanvankelijk wilde ik Mn versterker mee nemen met EL34 PP maar die is niet meer hier
Dus breng ik Mn in aanbouw P MonoBill mee en hopelijk een introducee voor de gezelligheid .
Niet voor het sjouwen , dat is maar bijzaak
kan wel wat meenemen onderdelen voor verkoop ,
Kan ze hier op het forum zetten , Maar dan is het weg voor de 28ste mei
Aanvankelijk wilde ik Mn versterker mee nemen met EL34 PP maar die is niet meer hier
Dus breng ik Mn in aanbouw P MonoBill mee en hopelijk een introducee voor de gezelligheid .
Niet voor het sjouwen , dat is maar bijzaak
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
een luisterdag is geen luisterdag zonder dat Hans voor de muziek zorgthannesie schreef:Ik kan natuurlijk altijd nog wat aan "digitale zooi" als server en spelers, dac enz meenemen.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik zal die andere met Vortebox maar even bij werken, en met een USB kabeltje er dan naar toe draait alles, als je een usb DAC hebt.
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 30 apr 2017, 22:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik zal ook de gehele dag aanwezig zijn. Ik heb nog niks om mee te nemen
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Ik heb ook weer zin in Breda, voorlopig alleen wat handel voor in de verkoophoek mee te nemen.
Top Jan dat het doorgaat. En ik kom ook de hele dag.
Top Jan dat het doorgaat. En ik kom ook de hele dag.
Laatst gewijzigd door cool op di 02 mei 2017, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Zomogelijk kom ik 's middags.
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
zo he 30 man al! Fantastisch dat er nog zoveel kunnen op een dergelijk kort tijdsbestek!
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Nieuwe lokatie, dat willen we toch wel even zien he!
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Horen vooral 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Dan zal er toch wat meer spul moeten komen.Shadow schreef:Horen vooral
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
En proeven! Gelukkig blijft het jaarlijkse Pizzapuzzelen. Zou het niet willen missen 
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Haha, ik was van plan dit jaar maar een maat pizza te regelen, dat scheelt al weer een beetje geregel
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Barry schreef n.a.v. ZBA dag Oost Nederland:
"Thomas van MFBFreaks heeft laten weten het met de tijd niet te redden en heeft afgemeld. De demonstratie van zijn MFB verzameling gaat niet door"
Hengelo ging niet door, misschien is Breda een optie voor aanvulling van het programma?
"Thomas van MFBFreaks heeft laten weten het met de tijd niet te redden en heeft afgemeld. De demonstratie van zijn MFB verzameling gaat niet door"
Hengelo ging niet door, misschien is Breda een optie voor aanvulling van het programma?
Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017
Zou idd erg leuk zijn als de Philips-boys mee willen doen. Ik zal Barry eens vragen met wie hij contact had destijds.
Dank je Loek!
Dank je Loek!
