Inderdaad...the more the merrier! Momenteel heb ik em in m'n slaapkamer systeem draaien. Ben benieuwd hoe het op mijn hoofd systeem klinkt...Leuk om hier nog een MyRef Fremen te zien.
MyRef Fremen
Moderator: Beheerdersteam
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: MyRef Fremen
Re: MyRef Fremen
Ben eigenlijk met zowel de voor- als de eindversterker bezig. Beide zijn bijna zover om ingebouwd te worden in een behuizing. Moet voor de voorversterker alleen nog een relais printje maken en de riaa trap solderen. Misschien moet ik toch maar eens wat haast gaan maken....
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: MyRef Fremen
Misschien moet ik toch maar eens wat haast gaan maken...
Soms doe je een hoop denk ik als doe het zelver en soms maanden niets...Door recente successen ben ik momenteel lekker gedreven. De HifiBerry Digi+ Pro heeft er eindelijk voor gezorgd in m'n hoofdsysteem dat ik niet constant afvraag waar ik nu eigenlijk een probleem heb.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: MyRef Fremen
Wat voor bordje heb je eigenlijk?Ben al een tijdje bezig
Ik heb de Fremen 1.6 van ClaveFremen (Dario) en heb de evo mod versie. (Dus R39 en nog een condensator ergens weglaten)
