Vanuit de verkoper gezien kan ik het me overigens prima voorstellen, die heeft nu al genoeg ander gezeur aan z'n hoofd
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Probleem zit 'm, zoals vaker, in het alles-in-een-koop concept, ook als de prijs netjes is blijf je met een hoop spul zitten waar je niets mee kunt. En dan moet je zelf weer proberen dit door te verkopen.
Vanuit de verkoper gezien kan ik het me overigens prima voorstellen, die heeft nu al genoeg ander gezeur aan z'n hoofd
en wil geen gepingel over een paar losse C'tjes enzo....
Vanuit de verkoper gezien kan ik het me overigens prima voorstellen, die heeft nu al genoeg ander gezeur aan z'n hoofd
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Klopt. Ik heb een hele voorversterker/dac en een hele eindversterker in de verkoop. Veel kijkers maar geen kopers terwijl het beslist bijzonder goed spul is...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Prachtig
. Helaas dusdanig ver boven budget dat we ook nooit bij elkaar gaan komen wat betreft prijs. Veel succes met de verkoop, moet toch wel een keer iemand met smaak én budget gaan toehappen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Focal, Audax, Multicel (€150,-)
2 maal Focal 10N511 woofers
2 maal Focal 5N411 woofers
2 maal Focal 5N312 midden laag
2 maal Audax HD13D34H midden hoog
2 maal Multicel tweeters
Alles werkt uitstekend, soepele rubber randen.
https://link.marktplaats.nl/m1154987198
2 maal Focal 10N511 woofers
2 maal Focal 5N411 woofers
2 maal Focal 5N312 midden laag
2 maal Audax HD13D34H midden hoog
2 maal Multicel tweeters
Alles werkt uitstekend, soepele rubber randen.
https://link.marktplaats.nl/m1154987198
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
En die is dus verkocht, en heeft meteen een wereldrecord gevestigd : het is de duurste mengtafel ooit.Henkjan schreef:
http://www.planetrock.com/news/rock-new ... t-auction/
Wie zei er dat in dat soort ouwe meuk geen handel zat ? 1.8 miljoen dollar.
Re: het "te koop gezien" topic....
Weet je ook hoeveel op-ampjes?ds23man schreef:En maar 1600 elco's in dat ding.![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is het jammer dat het ding nu in hoekje bij e.o.a. verzamelaar en PF fan gaat staan te verstoffen en niet lekker gebruikt wordt. Of zou een marketingslimmerik...
Laatst gewijzigd door Pjotr op vr 14 apr 2017, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Zou kunnen maar ben er niet zo zeker van. EMI was best innovatief met nieuwe ontwikkelingen. Maar jij hebt vast de service manuals bij de hand?
Re: het "te koop gezien" topic....
Niet helemaal, Peter. Hier is te lezen dat het is de bedoeling dat hij in de toekomst naar Los Angeles gaat verhuizen om daar in een commerciële opname studio geplaatst te worden. https://www.gearslutz.com/board/12548840-post79.html tot die tijd zal hij te zien in een Londons museum in een grote expositie over Pink Floyd.Pjotr schreef:Weet je ook hoeveel op-ampjes?ds23man schreef:En maar 1600 elco's in dat ding.![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is het jammer dat het ding nu in hoekje bij e.o.a. verzamelaar en PF fan gaat staan te verstoffen en niet lekker gebruikt wordt. Of zou een marketingslimmerik...
Re: het "te koop gezien" topic....
Mooi speurwerk Ray. Maar niet erg bevredigend. Staat ook te lezen dat er daar nou niet direct behoefte aan het ding is. Het lijkt mij een beetje of verzamelaar of marketing investering. Net zoals sommigen per se een studio willen waar een fysieke jaren '50 Fairlight compressor aanwezig is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15177
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zet het plaatje schermvullend voor je, DSOTM op de speakers en laat het ff inwerken, geweldig tochray5150 schreef:En die is dus verkocht, en heeft meteen een wereldrecord gevestigd : het is de duurste mengtafel ooit.Henkjan schreef:
http://www.planetrock.com/news/rock-new ... t-auction/
Wie zei er dat in dat soort ouwe meuk geen handel zat ? 1.8 miljoen dollar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Diverse Dynaudio units: https://link.marktplaats.nl/m1156926616
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: het "te koop gezien" topic....
Filter componenten nieuw! Grote partij High-End spul
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.nl/m1157392067? ... ialbuttons
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.nl/m1157392067? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Gave constructie (ik heb even de plaatjes veiliggesteld):
Gratis
Philips AD 17?? 44_50
Uit buizen bandrecorder.
https://link.marktplaats.nl/m1159220439
Gratis
Philips AD 17?? 44_50
Uit buizen bandrecorder.
https://link.marktplaats.nl/m1159220439
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zoiets heeft philips ook al eens in de jaren 70 toegepast met een 8 inch unit.SARK schreef:Gave constructie (ik heb even de plaatjes veiliggesteld):
Gratis
Philips AD 17?? 44_50
Uit buizen bandrecorder.
https://link.marktplaats.nl/m1159220439
-
erikdebest
- Berichten: 127
- Lid geworden op: do 13 apr 2006, 0:57
- Locatie: Zwitserland
Re: het "te koop gezien" topic....
dank je Paul!pvanlingen schreef:Nog steeds boeken in de uitverkoop bij Elektor.
https://www.elektor.nl/sale/deal/show/5 ... f2b71c6420
Paul.
Zonet LUIDSPREKER-MEETTECHNIEK van d Appolito en ELEKTRONICA KUNST & KUNDE 1 van Horowitz gekocht voor 10,95 schweizer franken elk! hoop dat t goede vertalingen zijn!
