Mwah, je kunt het slechter treffen op een luisterdag...pappaleo schreef:En dan alleen muziek van Zucchero, Andrea Boccelli en Eros Ramazotti
geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
ray5150 schreef:Mwah, je kunt het slechter treffen op een luisterdag...pappaleo schreef:En dan alleen muziek van Zucchero, Andrea Boccelli en Eros Ramazotti![]()
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Oh?ray5150 schreef:Mwah, je kunt het slechter treffen op een luisterdag...pappaleo schreef:En dan alleen muziek van Zucchero, Andrea Boccelli en Eros Ramazotti![]()
De meningen zijn enigszins verdeeld...
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Als jij Jennifer nou thuis laatray5150 schreef:Mwah, je kunt het slechter treffen op een luisterdag...pappaleo schreef:En dan alleen muziek van Zucchero, Andrea Boccelli en Eros Ramazotti![]()
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Is goed, neem ik wel NWA mee. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Kunnen we niet een tent op het parkeerterrein zetten?
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
In een tent hou je geen geluid meer over met die armzalige hifi speakers, dan heb je Fane roeptoeters nodig!
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Dat zal je nog wel eens tegen kunnen vallen. Wel eens in een lege circustent gestaan? Een groter galmbak kun je je niet voorstellen.Walt schreef:In een tent hou je geen geluid meer over met die armzalige hifi speakers, dan heb je Fane roeptoeters nodig!
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Ik wil met de husqvarna de voordeur wel ff open maken
Als iemand een plaatje trespa mee neemt schroeven we de boel daarna weer dicht
Als iemand een plaatje trespa mee neemt schroeven we de boel daarna weer dicht
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
In een tent heb je circa 10x meer vermogen nodig dan in een zaal Peter.
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Duidelijk geen ervaring met PA in een circustent...Walt schreef:In een tent heb je circa 10x meer vermogen nodig dan in een zaal Peter.
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Alleen normale feesttenten inderdaad.
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
hahaha ik lees allemaal goede ideeën!
Luisterruimte in Tilburg is niet echt van de grond gekomen, maar ben er mee bezig!
Luisterruimte in Tilburg is niet echt van de grond gekomen, maar ben er mee bezig!
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Eerst de tentstokken rechtop en dan het zeil er overheen Jan, niet andersomWowly schreef:hahaha ik lees allemaal goede ideeën!
Luisterruimte in Tilburg is niet echt van de grond gekomen, maar ben er mee bezig!
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Misschien wil Gerhard z'n spul nog es meenemen? Dan komt er wel wat los 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Kan ik me wel wat bij voorstellenbas focal m180 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Ben er ziek van.
Onder zeil gaan met tentstokken
Anne
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Ik kan eventueel eens polsen of er mogelijkheden zijn op de school waar ik werk.. dat is wel een dik uur sturen van Breda.
Er zijn in ieder geval ruimtes genoeg en akoestisch gezien zijn ze zo slecht nog niet.
De school staat in Oostburg
Er zijn in ieder geval ruimtes genoeg en akoestisch gezien zijn ze zo slecht nog niet.
De school staat in Oostburg
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Da's bijna in Oost-Engeland toch? 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
ja, als je te laat remt zit je in Brugge (ook niet verkeerd natuurlijk)
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Jawel, maar dan voor andere doeleinden. Kunnen we het voor de verandering een keer het eens wat centraler houden?
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Hopelijk lukt het met het vinden van een locatie, wil dit jaar toch graag weer een komen (met mijn Flipse creatie).
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Ik vind dat een locatie in Noord-Brabant een mooi compromis is voor zowel de Vlaamse als Kaaskoppige leden van het forum. Het voordeel van Oostburg is wel dat Shadow op zijn fiets kan komen, evenals Asterduc. Bovendien is het een kans om eens wat oude buurtjes op te zoeken, maar voor mensen uit het oosten wordt het wel wat ver.
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Breda is wel op de grens van bovenaf gezien, Tilburg is al wel bijna België. Het leuke van Breda en destijds ook Alphen a/d Rijn in maart, was toch ook mede het lekkere zachte lenteweer en bijhorend voorjaarsoptimisme. Ik begrijp van Wowly dat hij het erg druk heeft en weinig tijd. Misschien is het dan een idee om Alphen weer naar het voorjaar te schuiven als die ruimte beschikbaar zou zijn? Kan Wowly relaxed naar een alternatief voor de Beemdentil zoeken en weten wij waar we aan toe zijn.
