En mijn budget is niet enorm, ik zal toch vooral 2ehands gaan kijken, en dan word het aanbod al wel een stuk minder
Op zoek naar drivers met gele conus
Moderator: Beheerdersteam
Re: Op zoek naar drivers met gele conus
Ja, het was maar een ideetje 
En mijn budget is niet enorm, ik zal toch vooral 2ehands gaan kijken, en dan word het aanbod al wel een stuk minder
- bas focal m180
- Contacteer:
Met dit soort kleur drivers moet je geduld hebben, mijn kasten kleuren namelijk helemaal geel.
En nee kan er niets van missen
Komen echt mooi uit de verf die drivers in die kleur kasten.
Hoe rekbaar is je budget?
Ik kan met iemand een deal maken maar kom even wat centjes te kort. (of het noodgevallen potje aanbreken liever niet een saldo van 0 op die rekening vind ik geen goed idee)
Je verwacht het niet daardoor doe je aankopen links en rechts en dan zul je altijd zien word er iets aangeboden waar je al jaren opzoek naar bent, ik denk eenmalige laatste kans dat ik nog zoiets tegen kom.
Met echt veel pijn in me hart alleen als die deal doorgaat mag deze set weg; (ik zal offers moeten brengen
)
excel W22EX001 in DE €225,- in NL €285,-
excel W12CY001 in DE €175,- in NL €199,-
excel T29MF001 in DE €310,- in NL €353,-
Nieuw in doos alleen tweets zijn door Tony Gee getest, incl opgebouwde filters met impedantie linearisering.
Totaal strassacker €1520,- €1774,- niet nader te noemen Nederlandse webshop.
50% nieuwprijs, €750,-
Incl het tijdschrift Hobby Hifi met alle informatie.
En nee kan er niets van missen
Wat dacht je van een rode of blauwe kast met seas excel drivers.michelp schreef:Ja, het was maar een ideetje
Komen echt mooi uit de verf die drivers in die kleur kasten.
Hoe rekbaar is je budget?
Ik kan met iemand een deal maken maar kom even wat centjes te kort. (of het noodgevallen potje aanbreken liever niet een saldo van 0 op die rekening vind ik geen goed idee)
Je verwacht het niet daardoor doe je aankopen links en rechts en dan zul je altijd zien word er iets aangeboden waar je al jaren opzoek naar bent, ik denk eenmalige laatste kans dat ik nog zoiets tegen kom.
Met echt veel pijn in me hart alleen als die deal doorgaat mag deze set weg; (ik zal offers moeten brengen
excel W22EX001 in DE €225,- in NL €285,-
excel W12CY001 in DE €175,- in NL €199,-
excel T29MF001 in DE €310,- in NL €353,-
Nieuw in doos alleen tweets zijn door Tony Gee getest, incl opgebouwde filters met impedantie linearisering.
Totaal strassacker €1520,- €1774,- niet nader te noemen Nederlandse webshop.
50% nieuwprijs, €750,-
Incl het tijdschrift Hobby Hifi met alle informatie.
- bas focal m180
- Contacteer:
Oja, alleen units en filters zelf bouwen.
Goed bod ook welkom.
Goed bod ook welkom.
- VintageHarry
Dat moet wel een geweldige deal zijn als je deze mooie set er voor weg doet. Hoop dat het je lukt, succes!
Zeker een mooi setje, ook al hou ik niet zo van monitors. Maar ik ga er zeker eens over nadenken, is wel weer een keer wat anders.
Gaat wel iets boven budget, maar het filter is hier ook al gedaan natuurlijk
Ik wacht het nog even af, ook omdat ik niet weet hoe veel ik zelf nog moet uitgeven om alles naar mijn zin te maken in mijn nieuwe woning, hopelijk is het dan nog niet verkocht
Gaat wel iets boven budget, maar het filter is hier ook al gedaan natuurlijk
Ik wacht het nog even af, ook omdat ik niet weet hoe veel ik zelf nog moet uitgeven om alles naar mijn zin te maken in mijn nieuwe woning, hopelijk is het dan nog niet verkocht
Na veel lezen ben ik toch ook wel erg benieuwd gevonden naar open baffles.
Ik had bijvoorbeeld al wat gevonden over de eminence alpha 15 die daar veel voor gebruikt word. Mocht iemand hier 4 stuks van hebben liggen die weg mogen wil ik dat wel eens gaan proberen.
Als fullrange daarvoor heb ik nog wel 8 inch Morel coaxen liggen, maar eigenlijk vind ik die niet echt mooi om te zien
Als iemand (liefste een beetje in de buurt van Doetinchem) een paar mooie open baffles heeft staan om te beluisteren wil ik dat eerst ook eens gaan doen voordat ik begin met zelf bouwen
Ik had bijvoorbeeld al wat gevonden over de eminence alpha 15 die daar veel voor gebruikt word. Mocht iemand hier 4 stuks van hebben liggen die weg mogen wil ik dat wel eens gaan proberen.
Als fullrange daarvoor heb ik nog wel 8 inch Morel coaxen liggen, maar eigenlijk vind ik die niet echt mooi om te zien
Als iemand (liefste een beetje in de buurt van Doetinchem) een paar mooie open baffles heeft staan om te beluisteren wil ik dat eerst ook eens gaan doen voordat ik begin met zelf bouwen