geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!
Vorig jaar was ik er voor de eerste keer bij, kon helaas maar enkele uurtjes blijven. Dit jaar zou ik harder mijn best doen om de hele dag te blijven. 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Volgens mij wel. Daar zouden de luidsprekers uit de ontwerpwedstrijd beoordeeld worden.
Ik hoop alleen niet dat het tussen 27 april en 8 mei gaat vallen, want dat is bij ons een schoolvakantie waarin ik ook werkelijk op vakantie ga.
Ik hoop alleen niet dat het tussen 27 april en 8 mei gaat vallen, want dat is bij ons een schoolvakantie waarin ik ook werkelijk op vakantie ga.
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Het is toch altijd rond de 3e week mei?
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Ik denk dat Muug er een beetje heel vroeg bij is.
De voorgaande jaren kwam de aankondiging van Jan altijd halverwege Maart...
De voorgaande jaren kwam de aankondiging van Jan altijd halverwege Maart...
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
He wah huu luisterdag breda???? Die komt eraan hoor. Is inderdaad rond het 3e weekend dit jaar. Maar ben er nog niet mee bezig geweest. Eerst komt er nog de luisterdag in Alphen aan trouwens.
Was van plan medio feb de inschrijvingen te openen
Was van plan medio feb de inschrijvingen te openen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Dat is wel vroeg voor jou doen Jan..... 
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Sodemieters ! da's volgende week al, moet doorbouwen !Wowly schreef:He wah huu luisterdag breda???? Die komt eraan hoor.
Is inderdaad rond het 3e weekend dit jaar. Maar ben er nog niet mee bezig geweest. Eerst komt er nog de luisterdag in Alphen aan trouwens.
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
De Leo man is weer lekker helder vandaag. 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
FR_Aad schreef:De Leo man is weer lekker helder vandaag.
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
L. Fender 
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Hahaha ik bedoelde natuurlijk het 3e weekend van MEI natuurlijk malle gabbersray5150 schreef:Sodemieters ! da's volgende week al, moet doorbouwen !Wowly schreef:He wah huu luisterdag breda???? Die komt eraan hoor.
Is inderdaad rond het 3e weekend dit jaar. Maar ben er nog niet mee bezig geweest. Eerst komt er nog de luisterdag in Alphen aan trouwens.![]()
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
FR_Aad schreef:De Leo man is weer lekker helder vandaag.
Hij heeft anders nog steeds zijn
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Lekker warm, zo'n muts in de winter ! 
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Geen luisterdag in Breda 2017 ?
Had me al erop verheugd
Had me al erop verheugd
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
tuurlijk wel, al moeten we op de parking zitten 
Jan, laat eens wat weten man
Jan, laat eens wat weten man
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Super Ik docht da gaat nie door dit jaar 
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
We kunnen nog naar Alphen uitwijkenHenkjan schreef:tuurlijk wel, al moeten we op de parking zitten
Jan, laat eens wat weten man
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Bij Chaam ?Pjotr schreef:We kunnen nog naar Alphen uitwijkenHenkjan schreef:tuurlijk wel, al moeten we op de parking zitten
Jan, laat eens wat weten man
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Weet je daar iets leuks Bert? Hoeft alleen maar betaalbaar te zijn en lekker eten in de buurt
Al denk ik dat aan den Rijn de voorkeur heeft van de meeste Randstedelingen en Noorderlingen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
een stukje Brabantse gezelligheid hoort ook op de kalender hoor.
En persoonlijk heb ik ook geen probleem om een stukske door te rijden Vlaanderen in hoor
maar laten we we even Jan de tijd geven dat hij dit gelezen heeft
En persoonlijk heb ik ook geen probleem om een stukske door te rijden Vlaanderen in hoor
maar laten we we even Jan de tijd geven dat hij dit gelezen heeft
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Zal vast goed komen. We hebben nog een paar weken
Re: geen luisterdag in Breda dit jaar?
Daar staan we toch meestal al te lullen.Henkjan schreef:tuurlijk wel, al moeten we op de parking zitten![]()
Binnen is alleen voor als het regent.
