Tegen de witte aanslag.......hoe ruikt het? Oh wacht even.....ds23man schreef:WD40?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aad
Moderator: Beheerdersteam
Tegen de witte aanslag.......hoe ruikt het? Oh wacht even.....ds23man schreef:WD40?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow,wat een reactie's,.. ik ken het m'n hele leven niet anders dan een geweldig product wat juist niet niet agressief zou zijn.ray5150 schreef:Dat lijkt me nogal wat aan de agressieve kant...
ray5150 schreef:Welja, waarom niet met remmenreiniger aan de slag, dan weet je zeker dat de boel over een half jaar is weggerot...![]()
Nee, voor dit soort doelen zijn alleen producten als Kontakt 61 en dergelijke geschikt :
http://www.ingcon.nl/image/imagedir/pro ... Chemie.pdf
https://www.eoo-bv.nl/spuitbussen-chemi ... 1-200.html
Ik zweer voor veel zaken bij WD40, nog nooit gemerkt dat het aggressief was.AutonomY schreef:Bedankt voor je inhoudelijke reactie!
Een aantal reacties snap ik niet,... ben ik denk ik te oud voor![]()
Dus ik maar denken dat ik goed zat met WD40, maar als jij het zegt ga ik dat busje kopen en dan ga ik helemaal los met dat goedje
ray5150 schreef:Welja, waarom niet met remmenreiniger aan de slag, dan weet je zeker dat de boel over een half jaar is weggerot...![]()
Nee, voor dit soort doelen zijn alleen producten als Kontakt 61 en dergelijke geschikt :
http://www.ingcon.nl/image/imagedir/pro ... Chemie.pdf
https://www.eoo-bv.nl/spuitbussen-chemi ... 1-200.html
Hee,... it's my case,... and I don't wanna rest itray5150 schreef:Ook goed, i rest my case.
Ook leuk, ga ik ook eens doends23man schreef:Het enige waar ik WD40 voor gebruik is om de plastic delen van mijn auto weer een beetje donker te krijgen, voor de rest is het rotzooi........
Haarlemmerolie? Dat is zelfs van vóór mijn tijdAaad schreef:Ik zweer voor veel zaken bij WD40, nog nooit gemerkt dat het aggressief was.AutonomY schreef:Bedankt voor je inhoudelijke reactie!
Een aantal reacties snap ik niet,... ben ik denk ik te oud voor![]()
Dus ik maar denken dat ik goed zat met WD40, maar als jij het zegt ga ik dat busje kopen en dan ga ik helemaal los met dat goedje
ray5150 schreef:Welja, waarom niet met remmenreiniger aan de slag, dan weet je zeker dat de boel over een half jaar is weggerot...![]()
Nee, voor dit soort doelen zijn alleen producten als Kontakt 61 en dergelijke geschikt :
http://www.ingcon.nl/image/imagedir/pro ... Chemie.pdf
https://www.eoo-bv.nl/spuitbussen-chemi ... 1-200.html
Zelfs weleens een potmetertje schoon mee gekregen kontaktspray is hier een moordenaar.
Wel met een wattenstaafje. Volgens mij is het zoiets als Haarlemmerolie.
Aad
En met ducktape kun overleven op en zelfs ontsnappen van een onbewoond eiland.Aaad schreef:Even off topic,
Als je in youtube op WD40 zoekt, zie je wat het allemaal kan.