Ciare heeft ook nagenoeg geen drivers meer in hun programma staan.Shadow schreef:Henkjan schreef:ja, dat domein hebben we ooit eens gebruikt voor een test en is nog steeds actief blijkbaar
Dit geheel in tegenstelling tot de firma CSS, daar zijn bijna alle leuke modellen wél offline gehaald
Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van 't forum?
Als je het concept in het gekoppelde topic laadt (met de optie "Laad concept"), dan kan je het gewoon posten. Deze optie is zowel aanwezig in het conceptoverzicht als in de editor die opent als je binnen een topic reageert.Rody schreef:Als je een concept bewaart en vervolgens weer oproept krijg je een editor waar je totaal niks aan hebt. Je kunt eigenlijk alleen de inhoud kopiëren en een nieuwe post maken, verder gaan gaat niet, of ik zie iets over het hoofd.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ahaaaa, ik opende hem vanuit de bewaarde concepten in mijn control panel. Ik ga het proberen, tnx.Marp schreef:Als je het concept in het gekoppelde topic laadt (met de optie "Laad concept"), dan kan je het gewoon posten. Deze optie is zowel aanwezig in het conceptoverzicht als in de editor die opent als je binnen een topic reageert.Rody schreef:Als je een concept bewaart en vervolgens weer oproept krijg je een editor waar je totaal niks aan hebt. Je kunt eigenlijk alleen de inhoud kopiëren en een nieuwe post maken, verder gaan gaat niet, of ik zie iets over het hoofd.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van 't forum?
Daar (ik noemde het "conceptoverzicht") is de optie ook aanwezig.Rody schreef:Ahaaaa, ik opende hem vanuit de bewaarde concepten in mijn control panel.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Zie hem nu... Kan het niet zo ingesteld worden dat deze altijd krijgt?Marp schreef:Daar (ik noemde het "conceptoverzicht") is de optie ook aanwezig.Rody schreef:Ahaaaa, ik opende hem vanuit de bewaarde concepten in mijn control panel.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Heb ik misschien iets gemist, en zijn er nieuwe moderatoren aangesteld ?
Niet dat het mij uitmaakt hoor, beiden zijn zeer gewaardeerde forumleden.
Ik vroeg het me alleen af.
Niet dat het mij uitmaakt hoor, beiden zijn zeer gewaardeerde forumleden.
Ik vroeg het me alleen af.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dank u, nu kan ik vanavond weer rustig slapendre schreef:Ik vond Sander en Gerhard eigenlijk wel een prima optie.
Re: Wat vinden we van 't forum?
En toen hield je het niet meer..............ds23man schreef:Verbazingwekkend, al 12 1/2 uur geen berichten meer:
niets.PNG
Re: Wat vinden we van 't forum?
Is er geen mogelijkheid meer om een donatie te doen aan het forum,
of kijk ik gewoon niet goed?
of kijk ik gewoon niet goed?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
ja hoor, dat kan nog steeds:toetertje schreef:Is er geen mogelijkheid meer om een donatie te doen aan het forum,
of kijk ik gewoon niet goed?
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?c ... ZRYFH5S9B4
Re: Wat vinden we van 't forum?
Fijn dat je het teruggevonden hebt. Super HJHenkjan schreef:ja hoor, dat kan nog steeds:toetertje schreef:Is er geen mogelijkheid meer om een donatie te doen aan het forum,
of kijk ik gewoon niet goed?
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?c ... ZRYFH5S9B4
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
ja, maar die deed t ineens niet meer (was std code van paypal)toetertje schreef:Ik was toch ook een knop voor?
ik zal zelf maar wat html in de header batsen
Re: Wat vinden we van 't forum?
Is er trouwens ook een mogelijkheid om te kiezen voor een andere forum layout ergens ? Kan zo ver niks vinden.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Bedoelde eigenlijk kleuren thema's. Zou mooi zijn als er één in een donkere versie is voor 's avonds.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Het forum is niet echt meer bij de tijd
De klok loopt ondertussen bijna een kwartier achter. Wordt erger dus zou ie te traag lopen
.
Krijg je dat een bijdrage na middernacht van gisteren lijkt te zijn
Anne
De klok loopt ondertussen bijna een kwartier achter. Wordt erger dus zou ie te traag lopen
Krijg je dat een bijdrage na middernacht van gisteren lijkt te zijn
Anne
