Ook maar even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
wino58

Ook maar even voorstellen

Bericht door wino58 »

Hallo allemaal

Ik ben Wieb, ben 59 jaar en kom uit Heemskerk en ben getrouwd en een Thaise.
Nou hebben wij ons voorgenomen om over een jaar of twee te emigreren naar Thailand.
Omdat ik jaren geleden al eens een setje luidsprekers heb gemaakt uit een elektuur audio special,die erg lekker klonken heb ik mij voorgenomen om deze hobby weer op te pakken. Omdat ik dan wat meer ruimte ter beschikking heb kunnen er diverse setjes geklust worden.
Ter voorbereiding ben ik mij een beetje aan het inlezen.
Ik heb de afgelopen maanden dit forum met interesse gevolgd en het begint weer aardig te jeuken.
Mijn grootste probleem is de verkrijgbaarheid als ik daar straks woon, het is geen kwestie van even naar de lokale shop om de hoek en daar m'n spullen aanschaffen. Het zal denk ik een goede voorbereiding vergen en hier de belangrijkste materialen aanschaffen en meenemen. Vervolgens jaarlijks weer materiaal verzamelen als ik weer terug ben in Nederland of gasten materiaal mee laten nemen als ze op bezoek komen.

Vriendelijke groet
Wieb
Muug
Contacteer:

Re: Ook maar even voorstellen

Bericht door Muug »

Gatver, had je niet wat eerder naar ginder kunnen verhuizen? We gaan daar op verlof in augustus, en wat lokale adresjes zouden welkom zijn. :mrgreen:

Kan Amazon daar niet leveren met een drone? :D

Welkom hier trouwens !
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Hallo Wieb, welkom hier!
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

WW, oftewel Welkom Wieb! Is de post niet betrouwbaar in de Thai, maw kun je niet je spulletjes laten opsturen?
wino58

Bericht door wino58 »

Het lijkt erop dat de post in Thailand geen engels kan lezen, ik heb diverse malen een kaart gestuurd maar er is er geen een aangekomen. Ik moet dus het adres in Thai schrift op de pakketjes zien te krijgen. Mogelijk stuur ik bestellingen naar een adres in Nederland naar mijn zoon en geef ik hem adres stickers in Thai schrift.
Plaats reactie