Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie

wat is volgens jou de versterker van het jaar 2016

Peiling eindigde op zo 12 mar 2017, 22:49

CA van Pjotr
16
64%
EL84 van Willy
2
8%
807SE van RobertD
4
16%
A2293 stereo balansversterker met schakelende voeding van Piet
1
4%
Schoolproject van Joris
2
8%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33824
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door Henkjan »

stemmen maar!

Nominaties staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=24833
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door TheoK »

Die van Robert is voor mij de winnaar
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door hannesie »

Ik begrijp Theo zijn motieven, maar er is ook wel een ontwikkeling, en die is dan niet te negeren voor wat betreft de resultaten.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door ray5150 »

hannesie schreef:
Ik begrijp Theo zijn motieven, maar er is ook wel een ontwikkeling, en die is dan niet te negeren voor wat betreft de resultaten.
Klopt, het zelf ontwikkelen van een schakelende voeding voor in een buizenversterker zoals Piet1950 heeft gedaan mag best wel revolutionair revolutionair genoemd worden... :relax: :mrgreen:
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Bericht door TheoK »

ray5150 schreef:
hannesie schreef:
Ik begrijp Theo zijn motieven, maar er is ook wel een ontwikkeling, en die is dan niet te negeren voor wat betreft de resultaten.
Klopt, het zelf ontwikkelen van een schakelende voeding voor in een buizenversterker zoals Piet1950 heeft gedaan mag best wel revolutionair revolutionair genoemd worden... :relax: :mrgreen:
Ben het zeer zeker met jullie eens. Vooral die van Willy is tot in de puntjes mooi gemaakt.
Maar het oog wil ook wat. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”