Even een werkplaatsje bouwen
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Even een werkplaatsje bouwen
Nice. Of die gast van 'Ik vertrek' van gisteravond voor wie het gezien heeft, die wil je als buurman hebben 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Even een werkplaatsje bouwen
En filmpje 3 staat ook online. Hij heeft ook nog een cnc en maakt daar even wat handvaten mee.
Re: Even een werkplaatsje bouwen
Dacht eerst een ocd-tje, maar is gewoon een meubelmaker die zijn werk filmt. heel erg leuk om te zien 
Re: Even een werkplaatsje bouwen
Nou ben ik in mijn leven in heel wat timmerwerkplaatsen geweest, maar nergens was het zo netjes geordend en opgeruimd als op dit filmpje...
Het is vast geen ZZP'er, die hebben daar namelijk helemaal geen tijd voor, die moeten meters maken om de kosten, belastingen en afschrijvingen te kunnen betalen.
Wat me ook opvalt is dat AL het elektrisch handgereedschap van Festo is, Veel timmerlieden hebben toch wel voorkeuren voor bepaalde merken voor bepaalde doeleinden, Makita schroefmachines en de blauwe Bosch voor de klopboor bijvoorbeeld.
er zal vast wel een sponsor achter zitten...3 x raden wie...
Het is vast geen ZZP'er, die hebben daar namelijk helemaal geen tijd voor, die moeten meters maken om de kosten, belastingen en afschrijvingen te kunnen betalen.
Wat me ook opvalt is dat AL het elektrisch handgereedschap van Festo is, Veel timmerlieden hebben toch wel voorkeuren voor bepaalde merken voor bepaalde doeleinden, Makita schroefmachines en de blauwe Bosch voor de klopboor bijvoorbeeld.
er zal vast wel een sponsor achter zitten...3 x raden wie...
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Even een werkplaatsje bouwen
Dat kan natuurlijk ook, ik denk dat zo'n werkplaatsje de ideale dagbesteding is voor veel ZBA'ers, mocht men zo'n prijs winnen.MechanicalAnimal schreef:Ik gok de Staatsloterij
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Even een werkplaatsje bouwen
zo echt wil.......als die hier een keer valt dan wordt een klein vrijstand boerderijtje met een enorme schuur, metaalhoek, houthoek, je kent het welray5150 schreef:Dat kan natuurlijk ook, ik denk dat zo'n werkplaatsje de ideale dagbesteding is voor veel ZBA'ers, mocht men zo'n prijs winnen.MechanicalAnimal schreef:Ik gok de Staatsloterij
Re: Even een werkplaatsje bouwen
Heb op een ander forum al wat meer van deze zuiderbuur gezien en volgens mij is het wel degelijk een ZZP meubelmakerray5150 schreef:Het is vast geen ZZP'er, die hebben daar namelijk helemaal geen tijd voor, die moeten meters maken om de kosten, belastingen en afschrijvingen te kunnen betalen.
Hij maakt een hoop mooie dingen!
Re: Even een werkplaatsje bouwen
Kaner toch wel enorm va genieten. Nu snap ik pas de klem en standsystemen die hij aan zijn werkbank heeft gemaakt......
Re: Even een werkplaatsje bouwen
zo mooi zeg.
je zou maar zo'n ruimte en al die spullen tot je beschikking hebben.
potje kwijlen
je zou maar zo'n ruimte en al die spullen tot je beschikking hebben.
potje kwijlen
