Andere componenten, het kost een aardige stuiver maar nog altijd goedkoper dan mijn drank verslaving van jaren geleden
Ik heb totaal geen elektronische kennis, maar vond het resultaat in mijn ogen toch wel mooi om het hier op het forum te showen.
Het filterhuis is nog niet af er moeten nog opstaande randen omheen, en zoals wel vaker getoond wordt een plexiglas bovenplaatje, en de terminals moeten er nog op.
Zijn er voor jullie nog gebrekken tekort komingen te zien in de hardwire opzet?
Dan hoor ik het graag, leer graag van jullie hier op het forum
Als ik het dure filter vergelijk met het standaard filter, dan is er met name in het Mid en Hoog toch een aanzienlijke toename van detail, het standaard filter klinkt dan overdreven een beetje plastic achtig, weet niet of dit de juiste omschrijving is, maar kan het moeilijk omschrijven. Dus de vaak gelanceerde stelling hier op het forum dat dure componenten gebakken lucht is, deel ik niet na deze update
Alleen moet ik wel zo realistisch zijn, het prijs verschil is misschien wel x4 , terwijl de details niet factor 4 verbeteren
Maar ga ik terug naar het oude filter dan klinkt het geluid wat meer verstopt, verkouden...anyway ik ben er blij mee
Nu langzaam componenten gaan sparen voor het 2 e filter