Huh, opheffingsuitverkoop ?dre schreef:Ja,spullen genoeg.......
Maar alles gaat weg!
Project Wave
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project Wave
Re: Project Wave
Nee,gewoon een de boel opruimen en de huidige set naar een hoger plan tillen i.c.m. akoestische maatregelen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Project Wave
Zo'n vleugel is een enorme klankkast. In deze opstelling (luidsprekers) gaat dit toch mee staan wapperen?hannesie schreef:IMG_20170217_162701.jpgKan een Yamaha vleugel ook?
Re: Project Wave
De vleugel gaat niet mee wapperen hoor...!!
Maar de conussen kunnen mogelijk wel mee bewegen als de vleugel wordt bespeelt.
Mijn broer ziet ze niet vliegen, gelukkig.
Maar de conussen kunnen mogelijk wel mee bewegen als de vleugel wordt bespeelt.
Mijn broer ziet ze niet vliegen, gelukkig.
Re: Project Wave
En ze zijn weg!
Toch wel een beetje zonde......
Eindelijk eens een project waarbij een 6db filter prima zijn werk deed!
Ik heb het genoeg geprobeerd,maar altijd was het net niet helaas.
Wie wil en nou geen filter met 3 onderdelen.
De Waveguide maakt een lage overgang mogelijk ,anders had het nooit gelukt.
Dus 12 liter,3.3mH,3,3uF en een weestandje.
Op naar een volgend pareltje hoop ik!
En dat is de klassieke 3-weg,want ik vind dat ie beter moet.
Of dat lukt.......
Toch wel een beetje zonde......
Eindelijk eens een project waarbij een 6db filter prima zijn werk deed!
Ik heb het genoeg geprobeerd,maar altijd was het net niet helaas.
Wie wil en nou geen filter met 3 onderdelen.
De Waveguide maakt een lage overgang mogelijk ,anders had het nooit gelukt.
Dus 12 liter,3.3mH,3,3uF en een weestandje.
Op naar een volgend pareltje hoop ik!
En dat is de klassieke 3-weg,want ik vind dat ie beter moet.
Of dat lukt.......
Re: Project Wave
Dat vind ik altijd lastig te beoordelen in dat hok.
Maar er zijn slechtere ruimtes daar.
Maar er zijn slechtere ruimtes daar.
Re: Project Wave
Ja, dat mag natuurlijk ook wel met units van dit kaliberdre schreef:Het gaat er ook om dat ik het goed genoeg kan waarderen.
Ik schreef al eerder: Deze speaker valt op door onopvallendheid en dat is als compliment bedoeld! Misschien is dat even wennen? Je zegt dat je dynamiek mist, dat is mij niet zo opgevallen in Breda vorig jaar. Maar misschien heb je daar wel een punt en zou ik er uitgebreider naar moeten luisteren.
Re: Project Wave
Het is ook geen slecht ontwerp.
Ik denk alleen dat het wat beter kan.
Vooral met het lager inzetten van de mid hoop ik iets meer in mijn smaakgebied te komen.
Ik denk alleen dat het wat beter kan.
Vooral met het lager inzetten van de mid hoop ik iets meer in mijn smaakgebied te komen.
Re: Project Wave
Dat maken wij wel uit hèdre schreef:Het is ook geen slecht ontwerp.
Maar ik begrijp je wel: Het gevoel dat er meer in zit dan er uit komt. Volgens mij kan het gewoon niet aan die Eton's en tweeter liggen, of heel misschien. Maar die kans acht ik toch klein. Wat heb je nu voor demping er in zitten? Tandenschuim + BAF? of Technocell + Angel Hair. Iets van een paneelresonantie kan het ook nog zijn.
Re: Project Wave
Volgens mij zitten jullie in het verkeerde topic over de luidspreker te lullen.
Dit is het Wave topic! !
Dit is het Wave topic! !
Re: Project Wave
Tandenschuim vind ik helemaal niets.
Er zit nu felt mat en schapenwol in.
Voor mij een perfecte combinatie.
De tweeter loopt wat op,dat is zonde.
Maar voor de rest zijn het vooral de randen van de kast die de boel verpesten.
Inderdaad Hans,ga jij eens naar het klassieke 3-weg topic!
Er zit nu felt mat en schapenwol in.
Voor mij een perfecte combinatie.
De tweeter loopt wat op,dat is zonde.
Maar voor de rest zijn het vooral de randen van de kast die de boel verpesten.
Inderdaad Hans,ga jij eens naar het klassieke 3-weg topic!
Re: Project Wave
Die is al verkocht? Maar je hebt een ●hannesie schreef:Volgens mij zitten jullie in het verkeerde topic over de luidspreker te lullen.
Dit is het Wave topic! !
Re: Project Wave
Dat viltmat ben ik niet zo'n fan van. Dempt mij veel te weinig. Vind zelf 25mm Technocell ideaal voor zo'n kast! Dr. Baileys Longhair wol is wel erg mooi spul. Maar daar kun je wel snel te veel van gebruiken.
Re: Project Wave
Ja,het schapenwol is inderdaad lastig te doseren.
Maar wel heel fraai.
Ik heb nog geen schuimvariant gehad die het middengebied niet negatief beïnvloede.
Maar wel heel fraai.
Ik heb nog geen schuimvariant gehad die het middengebied niet negatief beïnvloede.
Re: Project Wave
Ja. maar wat zit er nu in? Een gewoon Texels schaap of Longhair van een Iers/Schots schaap?dre schreef:Ja,het schapenwol is inderdaad lastig te doseren.
Maar wel heel fraai.
Re: Project Wave
Het lijkt wel een sileconen probleem of iets met vettigheid .
maar ja als het om alleen maar om een randje op de achterkant gaat .
maar ja als het om alleen maar om een randje op de achterkant gaat .
