k meen mij te herrineren dat het laag uit die Coppers een vorige keer beter was als ze op een kistje stonden.
Het laag was echt goed,ook al stonden ze op de grond,het rolde over de vloer indrukwekkend voor deze kleine zuiltjes.
Of het nu op de klasse,A zandbak of over mijn GU-50 glasbak stond, veel gecontroleerd laag.
Bij meer gecompliceerde dingen werd het iets minder,maar nog genoeg natuurlijke beleving om niet na 10 minuten de zaal te verlaten met het
gevoel van alles is er, maar ik krijg pijn in mijn kop.
Nee,al met al, iets waar je naar blijft luisteren,en dat is ook wel wat waard
Een tijd geluisterd naar moeilijke dingen ,zoals vrouwenstemmen die echt hoog gaan,tot aan de pijngrens,,hoe krijgen ze het voor elkaar....

,,
Deze speakers gaven geen krimp,ze wilden alleen maar meer
Nu moet ik zeggen dat de speakers van Sander ook niet verkeerd klonken op mijn glasbak
Misschien nog iets schaven in het midhoog,daar klonk het nog een beetje grof,kan ook te maken hebben met de constructie ik weet het niet,geen verstand van speakers
Maar Leo zat er bij ,die zal vast wel tips gegeven hebben,Sander goed bezig
