Inderdaad je hebt gelijk. Haku is een ander bedrijf. Foutje.
Troels Gravesen Discovery 4
Moderator: Beheerdersteam
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Ja voor mijn gevoel kwam ik ruimte te kort totdat ik klaar was
Had geen flauw benul wat ik moest doen qua afstanden.
Inderdaad je hebt gelijk. Haku is een ander bedrijf. Foutje.
Inderdaad je hebt gelijk. Haku is een ander bedrijf. Foutje.
Re: Troels Gravesen Discovery 4

Jullie herkennen vast dat er wat designelementen van een bepaald merk zijn geleend
Met dank aan Martin Mouwen. Die heeft netjes tussentijds foto's gemaakt
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Deze tafel is niet van hem zelf
Hij huurt, met andere meubelmakers, een loods waarin heel veel DYI candy staat.
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Wow! Mooie werkruimte en heel heel..mooie speakers! (nu al). Ik heb ineens ernstig last van jaloezie...(raar?).
En designkenmerken geleend of niet... ziet er heel sexy uit...(nu moet ik ophouden..).
R.
En designkenmerken geleend of niet... ziet er heel sexy uit...(nu moet ik ophouden..).
R.
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Het eerste wat ik ook dacht!Leeuwarden schreef:Ik wil ook zo'n zaagtafel...
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Wil ik wel dat 'schuurtje' er bij. Anders heb ik er nog niets aan. 
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Er is vast wel plek voor een keukentje, zithoekje, bed, en douchehoekje, dan kun je er gaan wonen.
Maar, om op de luidsprekers terug te komen, werkelijk prachtig gebouwd. mooie werkstukken.

Maar, om op de luidsprekers terug te komen, werkelijk prachtig gebouwd. mooie werkstukken.
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Nu al mooie kasten,veel mooier dan de originele van Troels.
Knap gedaan ! Ik volg dit alvast !
Groetjes
Beire
Knap gedaan ! Ik volg dit alvast !
Groetjes
Beire
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Jammer dat je de foto's niet op het forum zelf zet, nu zijn de links al dood en is je topic leeg...kleine moeite, groot plezier!
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Australian/New Zealand safety shoesds23man schreef:Ik snap die teenslippers niet.![]()
![]()
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Ze zijn gewoon zichtbaar?Shadow schreef:Jammer dat je de foto's niet op het forum zelf zet, nu zijn de links al dood en is je topic leeg...kleine moeite, groot plezier!
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Ow bedoel je het zo. Ik hoop voor lang want ik ben nogal lui
Als ze verdwijnen dan zal ik ze opnieuw plaatsen maar dan direct op het forum.
Binnen nu en 2 weken gaan de kasten naar de spuiter. Ik hoop dat de kleur mooi uitpakt
Binnen nu en 2 weken gaan de kasten naar de spuiter. Ik hoop dat de kleur mooi uitpakt
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Zo zie je goed gereedschap is zelfs meer als het halve werk.
Ben erg benieuwd als ze zijn gespoten.
Ben erg benieuwd als ze zijn gespoten.
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Ja nu weer wel, je hosting toko zal wel ff eruit gelegen hebbenJordi schreef:Ze zijn gewoon zichtbaar?Shadow schreef:Jammer dat je de foto's niet op het forum zelf zet, nu zijn de links al dood en is je topic leeg...kleine moeite, groot plezier!
Re: Troels Gravesen Discovery 4
Ik heb waarschijnlijk iets gemist maar in welke kleur ga je ze laten spuiten?















