het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Te koop op circuits online:
Toongenerator Voltcraft AG 809
Functiegenerator Escort EGC-3230
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... gator.html
Toongenerator Voltcraft AG 809
Functiegenerator Escort EGC-3230
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... gator.html
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12449
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Met wat tweaks en een arduino, goed te gebruiken als goedkope reflow oven;
https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Gr ... p100198066
https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Gr ... p100198066
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/m1122608342
Is helaas voor mij wat te zwaar
Het is een mooie set amplimo ringkern trafo,s voor een 2x60 watt VDV Buizenversterker met 4 el34 per kanaal
Is helaas voor mij wat te zwaar
Het is een mooie set amplimo ringkern trafo,s voor een 2x60 watt VDV Buizenversterker met 4 el34 per kanaal
Re: het "te koop gezien" topic....
Een defecte Nakamichi Stasis eindbak, defect voor de hobbyist.
Ray, kom er maar in!
http://link.marktplaats.nl/m1122905522
Ray, kom er maar in!
http://link.marktplaats.nl/m1122905522
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Daar is aardig mee gegooid en gesmeten en volgens mij ook flink in gerommeld?Jan Geert schreef:Een defecte Nakamichi Stasis eindbak, defect voor de hobbyist.
Ray, kom er maar in!![]()
http://link.marktplaats.nl/m1122905522
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Zowiezo, wat is dat ding beroerd gebouwd. Als je googled en plaatjes bekijkt ziet het er 'origineel' ook al niet uit, de gemiddelde zelfbouwbak hier lijkt beter. Maarja, er staan Nakamichi op 
Re: het "te koop gezien" topic....
Nou ja, de echte originele was vergelijkbaar met de Krell en Pass.
Er staat STASIS op.
RIk heb er zelf nog nooit zo een verknalde gezien,
Ik heb hier nog de originele folder.
Er staat STASIS op.
RIk heb er zelf nog nooit zo een verknalde gezien,
Ik heb hier nog de originele folder.
Re: het "te koop gezien" topic....
Sterker nog, het IS een ontwerp van Nelson Pass...hannesie schreef:Nou ja, de echte originele was vergelijkbaar met de Krell en Pass.
Re: het "te koop gezien" topic....
Speakerchassis Pico Lino Vifa 10 BGS119/8 (één exemplaar)
http://link.marktplaats.nl/m1127728486
http://link.marktplaats.nl/m1127728486
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Is er 1 voor je lijstje:"bieden naar waarde de driver wordt niet meer gemaakt".
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/m1128881765
Nog nooit zoiets gezien. Vraagprijs is laag.
Ik kan het niet traceren. Het lijkt me gebouwd door Amsen engineering uit Australie. Die bouwen custom stuff.
Wel erg cool.

Nog nooit zoiets gezien. Vraagprijs is laag.
Ik kan het niet traceren. Het lijkt me gebouwd door Amsen engineering uit Australie. Die bouwen custom stuff.
Wel erg cool.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Eens wat anders, gaaf gedaan
Zegt mij niets, Amsen, bedoel je deze? http://www.amsen.com.au/product-development.php Zie geen link met audio versterkers.
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/m1128549113
aardige harwi zaagtafel voor de zelfbouwer? Roltafel, fijnregeling, verstek, 30cm blad
Helaas voor sommige wel 400V (3 fasen) maar wel een aardige hobbietafel voor niet al te veel (nee ik ben niet de verkoper)
aardige harwi zaagtafel voor de zelfbouwer? Roltafel, fijnregeling, verstek, 30cm blad
Helaas voor sommige wel 400V (3 fasen) maar wel een aardige hobbietafel voor niet al te veel (nee ik ben niet de verkoper)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Philips buizenversterker:
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... g9015.html
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... g9015.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Is wel een goeie.Seriebalans met EL86. Mag wel een opknapbeurt hebben, denk zo'n 50 jaar oud.Henkjan schreef:Philips buizenversterker:
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... g9015.html
Anne
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
spuuglelijk ding, en afgezien daarvan betaal je daar toch geen 200 euro voor ????
Re: het "te koop gezien" topic....
Spullen voor de Vifa Carat
http://link.marktplaats.nl/m1131917517
http://link.marktplaats.nl/m1131917517
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik ben 1 van die Belgen die graag in Nederland vertoeft, zalig rijden op luxe wegen en de meeste spullen zijn er stukken goedkoper dan bij ons, net zo in Duitsland trouwens.
Vorige week nog een nieuw lasblad gaan ophalen boven Rotterdam, 300km heen en terug en gelijk een mooi RVS tafelonderstel in elkaar geknutseld
Wie graag al eens iets in elkaar last of dingen laat lasersnijden zie of http://lastafelshop.com/referenties/
Vorige week nog een nieuw lasblad gaan ophalen boven Rotterdam, 300km heen en terug en gelijk een mooi RVS tafelonderstel in elkaar geknutseld
Wie graag al eens iets in elkaar last of dingen laat lasersnijden zie of http://lastafelshop.com/referenties/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt daar trouwens ook wel een top werkplaats zeg
is dat thuis of werk?
Re: het "te koop gezien" topic....
my own mancave, waar mijn vrouw moet kloppen voor ze binnenkomt... niet dat ze daar niet binnen mag, maar gewoon dat ik me telkens rot schrik omdat ik zo geconcentreerd bezig benBarry2001 schreef:Je hebt daar trouwens ook wel een top werkplaats zegis dat thuis of werk?
