Mijn Orfeo
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mijn Orfeo
Dre heeft nog een set zeer strak gemaakte voeten voor mij gemaakt. De Orfeo's zijn nu gereed en staan op hun definitieve plek. Ik ben er zeer tevreden over. Dre nogmaals bedankt.

- Muug
- Contacteer:
Lijken mij perfecte speakers voor de nieuwste Star Wars-film te bekijken en beluisteren, op maximum volume

Mwah, qua looks hou ik het dan maar op "The Jungle Book"Muug schreef:Lijken mij perfecte speakers voor de nieuwste Star Wars-film te bekijken en beluisteren, op maximum volume![]()
Ben wel benieuwd naar een uitgebreid luisterveslag.
Ze klinken fantastisch. Het hoog klinkt als fluweel maar toch gedetailleerd. Het laag is mooi gedefinieerd, basloopjes zijn heel goed te volgen. Het mid is zeer goed. Het totale beeld klopt gewoon en is van een heel andere klasse dan ik hiervoor gewend was. Maar ik zit nog niet aan de 100 uur, dus het kan nog veranderen. 
Erg mooi hoe het fineer gespiegeld is aangebracht. Ziet er prachtig uit. Fraai staaltje vakmanschap van Dre!
Co
Co
- Leeuwarden
Prachtig! Ik doe mijn volgende bestelling ook bij Dre International Loudspeakerbuilding Inc.! Luister je met de speakers op deze positie (dicht tegen de muur) of trek je ze normaliter iets naar voren?
- bas focal m180
- Contacteer:
- RNacoustics
- Contacteer:
Met name het laag zal gaandeweg nog wel harder gaan spelen.knuisje schreef:Ze klinken fantastisch. Het hoog klinkt als fluweel maar toch gedetailleerd. Het laag is mooi gedefinieerd, basloopjes zijn heel goed te volgen. Het mid is zeer goed. Het totale beeld klopt gewoon en is van een heel andere klasse dan ik hiervoor gewend was. Maar ik zit nog niet aan de 100 uur, dus het kan nog veranderen.
Mooi resultaat
Bedankt voor de complimenten! Bij serieus luisteren schuif ik ze inderdaad naar voren.
Dat kan best wel een paar weken aanlopen heb ik gemerkt. En niet alleen de woef maar zeker ook de tweeter kan er wel eens een tijdje over doen om lekker los te komen.knuisje schreef:.............Maar ik zit nog niet aan de 100 uur, dus het kan nog veranderen.
- MechanicalAnimal