Zou zo maar kunnen dat de naam "boomcar club bollenstreek" dan bekend klinkt.
Lijkt me leuk om eens wat herinneringen op te halen.
Voor mij begon het met twee 6x9 hoedeplank speakers en eindigde met een groene Opel Kadett volgebouwd met 8 15 inch Cerwin Vega woofers, 4 Phoenix Gold MS2125's, 3 vrachtwagen accu's, apart laadsysteem etc. We bedachten en bouwden alles zelf; complete auto leeg, platen 22mm hout bestellen en bouwen maar.
Later nog de wand aangepast en met 4 stuks 18 inch JL audio gedraaid... ik houd van laag.
Met zijn allen een hele hoop lol gehad in die jaren!
Nico
