Het is ook niet heel erg moeilijk, indien men niet tijdig kan leveren persoonlijk via email of telefonisch aan de klant vragen wat die wil, wachten of geld retour.
Wil de klant wachten 10% discount, klant ook weer blij.
Van de honderden
http://www.ijstraktatie.nl/ 's die wij jaarlijks verzorgen is er altijd wel ééntje waarbij het anders is verlopen dan het normaal de bedoeling is, geen probleem geheel / deels geld retour of we doen het kosteloos over, geen personeel maar dan doen wij dat zelf.
Reactie klant: hartstikke leuk fijn / goed , erg fijn dat het zo opgelost word.
Waar gewerkt word worden er fouten gemaakt, gaan dingen anders, spullen komen niet of niet goed aan, neem je verlies los het op ontevreden en dus wegblijvende klanten kosten uiteindelijk vele malen meer.