Kan me voorstellen met een DS, een cabrio en een auto van engels fabrikaat dat je je zorgen begint te makends23man schreef:
6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Kan me de rit van vorige jaar nog herinneren, reed net op de ijzelgrens richting Hengeloo 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Of was dat twee jaar geleden? Moet eens wat minder zuipen op de Zwarte Cross..... 
- RNacoustics
- Contacteer:
O jee, als ik zondag maar door de Velsertunnel kands23man schreef:Kan me de rit van vorige jaar nog herinneren, reed net op de ijzelgrens richting Hengeloo
- RNacoustics
- Contacteer:
O Jee, als ik zondag maar wel door de Velsertunnel mag lopends23man schreef:
Is er nog iemand met een setje stands? 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Booooiinggggg!dre schreef:Is er nog iemand met een setje stands?
Mijn philips speakers zouden er ook bij kunnensander1238 schreef:Henkjan is meen ik ook klaar.Barry2001 schreef:.
@Sander: Vintage wedstrijd speakers, kunnen bij elkaar, geen probleem. Wie zijn dat tot nu toe, jij en Leo, of mis ik nog iemand? Vraag2, hebben jullie zelf versterking-bron e.d. .
Versterking komt vast wel goed
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Zouden? Die moeten erbij, neem me niet kwalijk, komt goed 
- RNacoustics
- Contacteer:
Wordt wederom een Philips happening 
- pappaleo
- Contacteer:
Als ik mijn filteronderdelen niet bijtijds binnen heb wel, jaRNacoustics schreef:Wordt wederom een Philips happening
Zouden we voortaan niet beter †Philips schrijven ?
Anne
Anne
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Volgens mij ben je zo blauw als een tientje daar Anne of niet
(wordt even een lastige bedenk ik me.. dat blauwe tientje was lang geleden, en belgen doen / deden dacht ik zowiezo niet aan blauwe tientjes
)
Mooi blauw is ook niet lelijkBarry2001 schreef:Volgens mij ben je zo blauw als een tientje daar Anne of niet(wordt even een lastige bedenk ik me.. dat blauwe tientje was lang geleden, en belgen doen / deden dacht ik zowiezo niet aan blauwe tientjes
)
Als geoppert wordt dat de luisterdag een Philips happening gaat worden schik ik wel een beetje.
Voor je 't weet is de hele boel verkocht, zeg maar dag met je handje, gedaan met de vrolijke dag.
Vandaar het voorstel om een duidelijk onderscheid te maken met wat Philips was en wat het nu niet (niks) meer is
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Als we de MRI in gaan is het er 1 van Philips of Siemens. Als we elektrische tandenborstel in de mond stoppen is het er 1 van Philips of Oral B. Als we een koortsthermometer in onze gat douwen is het er 1 van Braun.
Volgens mij worden ze dan allemaal Braunds23man schreef:Als we een koortsthermometer in onze gat douwen is het er 1 van Braun.
Ik heb er een van Norgine en steek 'm niet in dat gatds23man schreef:Als we de MRI in gaan is het er 1 van Philips of Siemens. Als we elektrische tandenborstel in de mond stoppen is het er 1 van Philips of Oral B. Als we een koortsthermometer in onze gat douwen is het er 1 van Braun.
De Philips die die kernspin dingen maakt heeft niks meer met de "philips" van de gebakken lucht en aanverwanten.
Voor onderzoek moet het voor mij ook altijd de Philips zijn, in de Siemens pas ik niet
Die heeft een smallere tunnel, pas ik niet in met m'n vastgeroestte gewrichten
Anne
Hallo Barry,
Ik ben ook weer graag van de partij :
- 8-deks DDDAC Tentlabs met niet-gereguleerde CLC voeding
- 3-weg open baffle speakers, 4 X 15" bass-speakers
- 6C33C single ended versterker
Groeten, Hans.
Ik ben ook weer graag van de partij :
- 8-deks DDDAC Tentlabs met niet-gereguleerde CLC voeding
- 3-weg open baffle speakers, 4 X 15" bass-speakers
- 6C33C single ended versterker
Groeten, Hans.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Leuk dat je er weer bij bent Hans, erg benieuwd naar je speaker!
Ik wil me ook aanmelden voor deze bijzondere dag neem ook nog een vriend mee.
Groet Wim
Groet Wim
Zet mij er ook maar bij Barry.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Wim en introducee welkom op de luisterdag!
Loek, leuk dat je ook weer langs komt. Heb nog wat liggen hier voor jou, PB je zo even.
Dan heb ik een aanmelding uit mijn kennissenkring van Jeroen met zijn zelfbouwspeakers, Jeroen is niet aktief op dit forum:
De speakers zijn een tweeweg systeem en maken gebruik van de 'd appolito opstelling (2x Seas 17cm woofers met naar binnen gevouwen ophangrand en Morel MDT33 tweeters). De woofers zijn achterover gekanteld om de afstraling van de tweeters minder te verstoren. Alle hoeken zijn afgerond. Hout: Mahonie, gedempt met bitumen platen. Zeer veel wol voor inwendige demping. Er zit een ster om de tweeter gemonteerd als akoestische equaliser en voor de ruimtelijke spreiding. Het scheidingsfilter is aktief en gebruikt een gemodificeerd Linkwitz-Riley filter en aktieve bascompensatie m.b.v. een bi-kwadratisch filter. De versterkers zijn 2 gemodificeerde Hafler SE240 MOSFET versterkers, elke versterker doet laag en hoog apart.
Het begint aardig vol te worden met aanmeldingen, alleen maar mooi! Daar doen we het voor natuurlijk. Zaterdag 28 januari a.s. is bij deze de laatste aanmelddag, daarna ga ik de luisterruimtes indelen en een schema maken. Dus als je nog aktief mee wilt doen, kan altijd natuurlijk, houd deze datum in de gaten.
Loek, leuk dat je ook weer langs komt. Heb nog wat liggen hier voor jou, PB je zo even.
Dan heb ik een aanmelding uit mijn kennissenkring van Jeroen met zijn zelfbouwspeakers, Jeroen is niet aktief op dit forum:
De speakers zijn een tweeweg systeem en maken gebruik van de 'd appolito opstelling (2x Seas 17cm woofers met naar binnen gevouwen ophangrand en Morel MDT33 tweeters). De woofers zijn achterover gekanteld om de afstraling van de tweeters minder te verstoren. Alle hoeken zijn afgerond. Hout: Mahonie, gedempt met bitumen platen. Zeer veel wol voor inwendige demping. Er zit een ster om de tweeter gemonteerd als akoestische equaliser en voor de ruimtelijke spreiding. Het scheidingsfilter is aktief en gebruikt een gemodificeerd Linkwitz-Riley filter en aktieve bascompensatie m.b.v. een bi-kwadratisch filter. De versterkers zijn 2 gemodificeerde Hafler SE240 MOSFET versterkers, elke versterker doet laag en hoog apart.
Het begint aardig vol te worden met aanmeldingen, alleen maar mooi! Daar doen we het voor natuurlijk. Zaterdag 28 januari a.s. is bij deze de laatste aanmelddag, daarna ga ik de luisterruimtes indelen en een schema maken. Dus als je nog aktief mee wilt doen, kan altijd natuurlijk, houd deze datum in de gaten.
-
rdv300b833
Ha Barry en mede-audioten,
gelukkig had ik me al aangemeld; met spullen zelfs.
Ik neem mee de aangekondigde 6C45P-pushpull versterker.
De set zal voor de rest bestaan uit:
- Audio Analogue Primo cd-spelert;
- Counterpoint voorbak;
- Klipsch RB81 speakers.
Zet mij maar in een kleine ruimte. Als mierewatter zonder hoorns heb ik weinig in de melk te brokkelen in een feestzaal......
Stiekem ga ik natuurlijk Dick & Marco van Audio Creative effe vragen of ik hun Klonwalls mag "demonstreren".......lijkt me een toffe combi.
Fototjes gevoegd.
Heb er zin in en wordt al blij helemaal blij dat er zoveel "lotgenoten" zijn......
Met muzikale groet, Reinout
(als iemand een andere bron heeft of zo komen we daar vast wel uit in Hengelo; ik sta open voor suggesties en neem vast veel kabels / haspels / interlinks en andere aansluitellende mee)
gelukkig had ik me al aangemeld; met spullen zelfs.
Ik neem mee de aangekondigde 6C45P-pushpull versterker.
De set zal voor de rest bestaan uit:
- Audio Analogue Primo cd-spelert;
- Counterpoint voorbak;
- Klipsch RB81 speakers.
Zet mij maar in een kleine ruimte. Als mierewatter zonder hoorns heb ik weinig in de melk te brokkelen in een feestzaal......
Stiekem ga ik natuurlijk Dick & Marco van Audio Creative effe vragen of ik hun Klonwalls mag "demonstreren".......lijkt me een toffe combi.
Fototjes gevoegd.
Heb er zin in en wordt al blij helemaal blij dat er zoveel "lotgenoten" zijn......
Met muzikale groet, Reinout
(als iemand een andere bron heeft of zo komen we daar vast wel uit in Hengelo; ik sta open voor suggesties en neem vast veel kabels / haspels / interlinks en andere aansluitellende mee)
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ha Reinout,
Prima. Vwb de kamer, neem anders dezelfde als vorig jaar, kamer 5 is dat als ik het goed heb en niet al te groot. Dat is 1 van de kamers die door de muziekschool gebruikt wordt, misschien even een keybordje oid aan de kant zetten, komt goed
Mooie set zo!
Prima. Vwb de kamer, neem anders dezelfde als vorig jaar, kamer 5 is dat als ik het goed heb en niet al te groot. Dat is 1 van de kamers die door de muziekschool gebruikt wordt, misschien even een keybordje oid aan de kant zetten, komt goed
Mooie set zo!
Hallo Barry,
Ik wou me graag aanmelden
Gr Richard
Ik wou me graag aanmelden
Gr Richard