Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » zo 08 jan 2017, 15:24
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 08 jan 2017, 16:55
O,dat gaat ineens erg snel!
De eerste klank komen dus al snel!
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » zo 08 jan 2017, 17:36
Vakwerk is het zeker, ik verbaas me er nog steeds over.
Met een beetje geluk heb ik deze week al geluid.
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » zo 08 jan 2017, 19:10
SSassen schreef: Volgens mij zie ik in 't fineer een afdruk van de billen van de bijzonder charmante vrouw/vriendin van Peter? Toch iets te lang in de slaapkamer laten staan?
Zwijgen is toestemmen?
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » zo 08 jan 2017, 19:22
Ze is zeker bijzonder charmant maar met haar billen zit ze op iets anders.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 08 jan 2017, 19:48
Kinky...Maar wel erg mooie speakers!
tearitup
Berichten: 57 Lid geworden op: ma 23 dec 2013, 21:51
Bericht
door tearitup » zo 08 jan 2017, 20:31
Nondeju. Dat ziet er enorm goed uit zeg.
Muug
Berichten: 1670 Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:
Bericht
door Muug » ma 09 jan 2017, 12:26
Staat er eigenlijk geen "f" teveel in de naam van deze speakers?
Motorfret
Berichten: 258 Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen
Bericht
door Motorfret » di 10 jan 2017, 14:59
knuisje schreef: Vakwerk is het zeker, ik verbaas me er nog steeds over.
Met een beetje geluk heb ik deze week al geluid.
dan komt het ergste: ze moeten zeker een 100 uur inspelen/loskomen
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » di 10 jan 2017, 16:39
Da's dan iets meer dan 4 dagen...
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » di 10 jan 2017, 16:44
Motorfret schreef: knuisje schreef: Vakwerk is het zeker, ik verbaas me er nog steeds over.
Met een beetje geluk heb ik deze week al geluid.
dan komt het ergste: ze moeten zeker een 100 uur loskomen
En na 14 dagen zitten ze zeker tegen het plafond?
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » di 10 jan 2017, 18:28
Motorfret schreef: dan komt het ergste: ze moeten zeker een 100 uur inspelen/loskomen
Ze spelen, en het klinkt nu al fantastisch.
Alleen nog de voet en ze zijn klaar.
Bijlagen
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 10 jan 2017, 18:36
Huh??
Klaar?
Goed bezig kerel!
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » di 10 jan 2017, 18:55
Mooi hoor!
cve
Berichten: 2131 Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer
Bericht
door cve » di 10 jan 2017, 19:09
Fraai, heel fraai!
Co
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » di 10 jan 2017, 20:37
Mooi geworden knuistermans
PS pas op dat potje glycerine op de rand vd tafel, die kukelt er zowat af..
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » di 10 jan 2017, 20:38
Bedankt voor de complimenten iedereen.
Pjotr
Berichten: 36748 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » di 10 jan 2017, 20:43
Och ik wel nog wel even zeuren hoor
Kon Dré geen mooi fineer met jaarringen vinden voor de bovenkant?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 10 jan 2017, 20:49
en dan elk jaar er een bij tekenen zeker
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » di 10 jan 2017, 21:21
Pjotr schreef: Och ik wel nog wel even zeuren hoor
Kon Dré geen mooi fineer met jaarringen vinden voor de bovenkant?
Ook de bovenkant ziet er mooi getekend uit.
Pjotr
Berichten: 36748 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » di 10 jan 2017, 22:19
Als ie nou ook gelijk zo klinkt
Moet wel gaan lukken met die CA's die je inmiddels hebt verzameld
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » wo 11 jan 2017, 7:51
Dat moet zeker lukken. Nu kan de CA echt laten horen wat hij kan.