Waveion
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Contacteer:
Re: Waveion
Ik heb lelijker luidsprekers gezien, met de fronts voor de mid/hoog driver valt 't wel mee vind ik.dre schreef:Wel echt lelijk!
Die waveion met een andere kleur stelling kan dan met zwarte onderkant, zilver boven. 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Oei, die zou ik wel eens willen horen, website is veelbelovend. Zegt ook niet alles natuurlijk 
- bas focal m180
- Contacteer:
Tesla coil / plasma tweeter/weergever.
En met trance achtige muziek gaat het ook zeker erg lekker.
En met trance achtige muziek gaat het ook zeker erg lekker.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ben bang dat er een probleem ontstaat als de waf erachter komt dat er geen bloemen in kunnen.Zweitse schreef:Ze zijn dus voor op tafel
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Maar hoe werkt t? De site geeft nog niet eens een hint. Is t verder gaan waar Magnat gebleven was? Lijkt zo te zien geen plasma.
[nerd mode]btw:
geen verandering van eigenschappen van de lucht? echt wel..The 360° sound field is generated in the air, without any chemical or physical processes that alter its properties.
dus net als m'n luchtreiniger die ioniseert ook de lucht. Hier wat achtergrond info over ionisatie van lucht; ik denk dat ze 2 electrische velden aanleggen: 1 om de lucht te ioniseren (statisch veld) en het andere waar de muziek in zit wat er voor moet zorgen dat de geïoniseerde lucht in beweging komt zodat we t uiteindelijk kunnen horen.Within the speaker’s shaft, molecules are turned into negative and positive ions
[nerd mode]btw:
zucht....air molecules
air molecule, is really no such thing. Air is a mixture of gases, including nitrogen, oxygen, carbon dioxide, water vapor, and other trace gases
Dit is een uitgebreide RIAA voorversterker van TI met tot slot nog een ding dat hier verdacht veel op lijkt
Anne
Anne
- Bijlagen
-
- TI-RIAA&Ekoptel.pdf
- (197.62 KiB) 312 keer gedownload
- SSassen
- Contacteer:
Best een elegante schakeling, alleen zit die LM317 natuurlijk wel in de signaalweg. En dit is bedoeld voor een elektrostatische koptelefoon, maar zoiets is met andere MOSFETs en cascodering best te schalen naar hogere voltages natuurlijk.
Daar had jij toch een oplossing voor:ds23man schreef:Ben bang dat er een probleem ontstaat als de waf erachter komt dat er geen bloemen in kunnen.Zweitse schreef:Ze zijn dus voor op tafel![]()
![]()