Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Peerless NOMEX 164 (Troels Gravesen)
Nee, ik heb geen nietpistool. Ik heb nog wel een rol tapijttape gekocht, gewoon eens kijken wat het eenvoudigste werkt.
- SSassen
- Contacteer:
Tapijtlijm, maar wel die voor intensief gebruik, da's contactlijm op waterbasis. Beide delen insmeren (schuim met een roller) binnenkant kast b.v. met een kwast, even laten aandrogen en dan plakken.
De kasten zijn bijna klaar, het einde is in zicht 
Dat ziet er prima uit!
Hoe heb je die gaten gemaakt?
Hoe heb je die gaten gemaakt?
Alles met de bovenfrees. De vlakke zijden moet ik nog ietsjes bijwerken omdat dit net even te krap is. Dan de kasten nog een laatste keer in de Osmo, filter zolderen en alles monteren, en dan lekker luisteren.
Ziet er goed uit. Ik ben benieuwd hoe ze gaan klinken.
Ahh, het filter komt boven in de kastZweitse schreef:Alles met de bovenfrees. De vlakke zijden moet ik nog ietsjes bijwerken omdat dit net even te krap is. Dan de kasten nog een laatste keer in de Osmo, filter zolderen en alles monteren, en dan lekker luisteren.
Klopt, ik vind het altijd wel prettig als ik er later nog bij kan, onderin de kast is dat altijd een beetje lastig.FR_Aad schreef:Ahh, het filter komt boven in de kastZweitse schreef:Alles met de bovenfrees. De vlakke zijden moet ik nog ietsjes bijwerken omdat dit net even te krap is. Dan de kasten nog een laatste keer in de Osmo, filter zolderen en alles monteren, en dan lekker luisteren.
Het luisteren kan beginnen
Wel weer lekker veel ruimte zo zonder open baffle speakers
Eerste indruk is goed. Een mooi open en helder geluid met veel detail en voldoende laag.Frankv schreef:Mooi geworden! Hoe is de sound?
Het ziet er strak uit..!!
Merk je nog effecten van de ruimte, ziet er een beetje 'hard' uit naar mijn idee, en de mogelijke reflecties vallen mee?
Merk je nog effecten van de ruimte, ziet er een beetje 'hard' uit naar mijn idee, en de mogelijke reflecties vallen mee?
ziet er strak uit zweitze
ben ook benieuwd wat je hiermee gaat doen :
Zweitse schreef:Nee, daar heb ik deze units voor liggenwouter schreef:Sorry, moet het zeggen.. wat een droomluidsprekers
ziet er strak uit zweitze
download/file.php?id=117707Zweitse schreef:Nee, daar heb ik deze units voor liggenwouter schreef:Sorry, moet het zeggen.. wat een droomluidsprekers
Dat is inderdaad wel eens een probleem, maar ik kan er mee levenhannesie schreef:Het ziet er strak uit..!!
Dat moet een actief driewegsysteem worden, maar er spelen ook al weer andere ideeën in mijn hoofdarchitect schreef:ziet er strak uit zweitze
download/file.php?id=117707Zweitse schreef:Nee, daar heb ik deze units voor liggenwouter schreef:Sorry, moet het zeggen.. wat een droomluidsprekers