Die units zijn fantastisch gebouwd!
Mijn Orfeo
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mijn Orfeo
Inmiddels heb ik de gaatjes waar uitgevallen knoestjes/burls in zaten opgevuld met kneedbaar hout van een donkere kleursoort. Daarna heb ik de kasten geschuurd. Een potje Osmo hardwax is ook besteld.
De kasten wegen zonder voet, drivers en filter nu 39 kg.
De kasten wegen zonder voet, drivers en filter nu 39 kg.
Re: Mijn Orfeo
Kijk ......., dat gaat de goeie kant op.
Nu nog een paar kilo aan filtercomponenten, en de Drivers.

Nu nog een paar kilo aan filtercomponenten, en de Drivers.
Re: Mijn Orfeo
Nou ja zeg, moet je dat nu ook nog zelf doen ?knuisje schreef:Inmiddels heb ik de gaatjes waar uitgevallen knoestjes/burls in zaten opgevuld met kneedbaar hout van een donkere kleursoort. Daarna heb ik de kasten geschuurd. Een potje Osmo hardwax is ook besteld.
De kasten wegen zonder voet, drivers en filter nu 39 kg.
Re: Mijn Orfeo
De kat is er overheen gelopen met modderpotenOuwebok schreef:...Zie ik daar een beer met een kroontje in?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Mijn Orfeo
Vinnum sterk. Als je het weet zie je hetOuwebok schreef:...Zie ik daar een beer met een kroontje in?
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Mijn Orfeo
jep, zag ik ook !Ouwebok schreef:...Zie ik daar een beer met een kroontje in?
Laatst gewijzigd door Muug op ma 09 jan 2017, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Mijn Orfeo
Zie ik daar een berin met een kroontje?Ouwebok schreef:...Zie ik daar een beer met een kroontje in?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Mijn Orfeo
Het is op zich niet het fineer, maar de spiegeling zoals Dre het heeft toegepast. Je krijgt dan een symmetrische afbeelding waar ons menselijk brein dan weer een visuele associatie van maakt.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Mijn Orfeo
Je vraagt jezelf dan ook af waar dre op dat moment aan dachtds23man schreef:Het is op zich niet het fineer, maar de spiegeling zoals Dre het heeft toegepast. Je krijgt dan een symmetrische afbeelding waar ons menselijk brein dan weer een visuele associatie van maakt.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Mijn Orfeo
Volgens mij zie ik in 't fineer een afdruk van de billen van de bijzonder charmante vrouw/vriendin van Peter? Toch iets te lang in de slaapkamer laten staan?
Re: Mijn Orfeo
Vandaag het tweede laagje Osmo er op. De tekening wordt hiermee nog wat dieper. 
