Ik kan wel een ROON-erig setje meenemen, heb dat pas nog gedaan met een MSB dacje.dre schreef:Ik kan Hans wel verdragen,dus dat lijkt me prima!Barry2001 schreef:Misschien die fraaie speler van Leo? Of de zelfbouwspeler van Ray? Weet alleen niet of hij komt, Leo wel.dre schreef:Ceudeuspeler?
Of Hans, met een fraai streaming iets.
6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 6e Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Werkt dat eigenlijk een beetje zonder internetaansluiting? Heb ik nog niet geprobeerd.
Ik had in Amersfoort ook geen internet, en de "voorraad" was redelijk geïndexeerd, bij mij toen wel dus.
Hij kon alleen nog niet helemaal met de MSB omgaan en dan DSD Native of niet....?, het was Hybride.
En dan heb je te weinig tijd om het optimale te vinden, maar de hele avond hing het wel aan mijn USB kabeltje, van € 5,-- ?
Hij kon alleen nog niet helemaal met de MSB omgaan en dan DSD Native of niet....?, het was Hybride.
En dan heb je te weinig tijd om het optimale te vinden, maar de hele avond hing het wel aan mijn USB kabeltje, van € 5,-- ?
Laatst gewijzigd door hannesie op di 03 jan 2017, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik bedoel de aanvullende metadata zoals informatie over de artiest, album, songteksten en referenties naar andere albums. Volgens mij wordt dat niet op je server opgeslagenhannesie schreef:Ik had in Amersfoort ook geen internet, en de "voorraad" was redelijk geïndexeerd, bij mij toen wel dus.
Daar heb ik niet naar gekeken, meer geluisterd, en het schijnt daar ook voor te zijn gemaakt, die muziek. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Een LP ook en daar lees je ook wel eens een songtekst mee.......hannesie schreef:Daar heb ik niet naar gekeken, meer geluisterd, en het schijnt daar ook voor te zijn gemaakt, die muziek.
Ja, daar is de verstaanbaarheid nog belabberder vands23man schreef:Een LP ook en daar lees je ook wel eens een songtekst mee.......hannesie schreef:Daar heb ik niet naar gekeken, meer geluisterd, en het schijnt daar ook voor te zijn gemaakt, die muziek.
Pjotr schreef:Ja, daar is de verstaanbaarheid nog belabberder van
we komen met 2 man even kijken
Dag,jongens.
Kon vandaag op het werk regelen dat ik vrij was.
Kom dus ook op de luisterdag
Wilde meenemen : Geintegreerde GU 50 versterker
DAC DAM1021 muziek streamer
1 van mijn voorversterkers (ook glasbak..
)
,,Als iemand anders een paar speakers er aan wil knopen kan de boel ook werkend te horen zijn,,
Kon vandaag op het werk regelen dat ik vrij was.
Kom dus ook op de luisterdag
Wilde meenemen : Geintegreerde GU 50 versterker
DAC DAM1021 muziek streamer
1 van mijn voorversterkers (ook glasbak..
,,Als iemand anders een paar speakers er aan wil knopen kan de boel ook werkend te horen zijn,,
Misschien in dezelfde ruimte als Hans en ik?
Ik heb het wel eens slechter gehoord.

- sander1238
@Barry
Is er een plaatsje gereserveerd voor de vintage wedstrijd speakers?
Is er een plaatsje gereserveerd voor de vintage wedstrijd speakers?
- pappaleo
- Contacteer:
Plafond te laag 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En te vochtig, valt al dat fineer weer van de kasten af. 
Volgens mij is Dre verdwaald. Dat is niet in Tukkerije!
Daar hebben ze alleen dit soort vintage:
Ik kom op 4 februari ook naar de luisterdag in Hengelo. Op dit moment bezig met een 8 kanaals digitaal filter op basis van de Raspberry Pi3. Het is dan wellicht nog niet klaar, maar misschien neem ik het als "halffabrikaat" mee.
Gerard
Gerard
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
@koenjer: Van harte welkom!
@Demo: Super dat je ook eea gaat laten zien en horen! Welkom natuurlijk, ook wel eens benieuwd naar je bouwsels.
@dre & Hans: Geen probleem uiteraard, zet het in de planning, sluit mooi aan in de Demo set zonder speakers.
@Sander: Vintage wedstrijd speakers, kunnen bij elkaar, geen probleem. Wie zijn dat tot nu toe, jij en Leo, of mis ik nog iemand? Vraag2, hebben jullie zelf versterking-bron e.d. bij je?
@Gerard: Ook wederom welkom op dit mooie evenement
Ik zet je filter erbij, kijk maar hoever je ermee bent tegen die tijd en wat je kunt laten zien.
@Demo: Super dat je ook eea gaat laten zien en horen! Welkom natuurlijk, ook wel eens benieuwd naar je bouwsels.
@dre & Hans: Geen probleem uiteraard, zet het in de planning, sluit mooi aan in de Demo set zonder speakers.
@Sander: Vintage wedstrijd speakers, kunnen bij elkaar, geen probleem. Wie zijn dat tot nu toe, jij en Leo, of mis ik nog iemand? Vraag2, hebben jullie zelf versterking-bron e.d. bij je?
@Gerard: Ook wederom welkom op dit mooie evenement
- sander1238
Henkjan is meen ik ook klaar.Barry2001 schreef:.
@Sander: Vintage wedstrijd speakers, kunnen bij elkaar, geen probleem. Wie zijn dat tot nu toe, jij en Leo, of mis ik nog iemand? Vraag2, hebben jullie zelf versterking-bron e.d. .
Versterking komt vast wel goed
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
of ik die meeneem hangt een beetje af van wat en wie er verder nog in de auto komt, ze nemen een complete zitplaats in beslagsander1238 schreef:Henkjan is meen ik ook klaar.Barry2001 schreef:.
@Sander: Vintage wedstrijd speakers, kunnen bij elkaar, geen probleem. Wie zijn dat tot nu toe, jij en Leo, of mis ik nog iemand? Vraag2, hebben jullie zelf versterking-bron e.d. .
Ik laat tegen die tijd even weten of ik alleen die kant op ga (vanaf Lelystad naar Hengelo) of dat er een familie-bezoek aan vast zit (en dus met het gezin ga). Mocht ik alleen rijden dan kan er altijd wel iemand met me meerijden.
Stefan
Stefan
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ja, priootje stellen heHenkjan schreef:of ik die meeneem hangt een beetje af van wat en wie er verder nog in de auto komt, ze nemen een complete zitplaats in beslagsander1238 schreef:Henkjan is meen ik ook klaar.Barry2001 schreef:.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Sgoed. Laat maar horen tegen die tijd.satefan schreef:Ik laat tegen die tijd even weten of ik alleen die kant op ga (vanaf Lelystad naar Hengelo) of dat er een familie-bezoek aan vast zit (en dus met het gezin ga). Mocht ik alleen rijden dan kan er altijd wel iemand met me meerijden.
Stefan