Mijn Orfeo
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mijn Orfeo
De bedoeling is nog niet erg duidelijk. Is de bedoeling dan om 2 stukken fineer naadloos tegen elkaar te plakken?
Kan niet echt iets verzinnen
Maar wat is mis met de klassieke methode: Met schilderstape met enige overlap goed op een ondergrond plakken en beide lagen met een scherp scalpelmesje en een stalen rei tegelijk doorsnijden. Heb daar zelf nog nooit moeite mee gehad.
Maar wat is mis met de klassieke methode: Met schilderstape met enige overlap goed op een ondergrond plakken en beide lagen met een scherp scalpelmesje en een stalen rei tegelijk doorsnijden. Heb daar zelf nog nooit moeite mee gehad.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Pjotr schreef:Kan niet echt iets verzinnen![]()
Pas op hè
(Op 45 sec)
Koplamp?dre schreef:Pjotr schreef:'Tis wel heel Festool, dat wel
(Op 45 sec)
En ze staan veilig in de slaapkamer om te acclimatiseren. 
Plaatjes volgen, ze zien er fantastisch uit.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dat wordt dan een tijdje geen dampende seks!knuisje schreef:En ze staan veilig in de slaapkamer om te acclimatiseren.
- SSassen
- Contacteer:
En je vrouw/vriendin weet daarvan?knuisje schreef:En ze staan veilig in de slaapkamer ...
Ze heeft mee geholpen, en wat extra relatieve vochtigheid ter overbrugging kan geen kwaad. 
- SSassen
- Contacteer:
Een pikante fotoshoot met de Orfeo's als decor?knuisje schreef:Ze heeft mee geholpen, en wat extra relatieve vochtigheid ter overbrugging kan geen kwaad.
Dank.
Nog een paar plaatjes van het fineer zoals ik het binnenkreeg, voor het vlak maken.
Nog een paar plaatjes van het fineer zoals ik het binnenkreeg, voor het vlak maken.
Nu zijn we helemaal overtuigt dat dit een verschrikkelijk mooi setje is.
Basis een paar slappe lappen fineer, en het resultaat een met stevige multiplexplankjes................

En wat er dan ook nog in gemonteerd wordt, en een mooi filter erbij komt.

Basis een paar slappe lappen fineer, en het resultaat een met stevige multiplexplankjes................
En wat er dan ook nog in gemonteerd wordt, en een mooi filter erbij komt.