Maar om nou een paar vulva's op de zijkant van je speakers te hebben gaat mij wat te ver.
Mijn Orfeo
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: Mijn Orfeo
Maar om nou een paar vulva's op de zijkant van je speakers te hebben gaat mij wat te ver.
Dan kom ik wel bij jou op de koffie!knuisje schreef:Wel eens een vlekkentest bij de psycholoog gedaan?
De tip van Peter maakte het voegen in ieder geval een stuk makkelijker!
Ik denk dat dre dit bedoelt. De twee vellen op elkaar leggen en iets uitstekend tussen twee platen klemmen. Dan met de kopieerfrees er langs. Althans dit is de theorie, hoe het in de praktijk uitpakt weet dre beter. 
- sander1238
Nou, vertel dre.knuisje schreef:Ik denk dat dre dit bedoelt. De twee vellen op elkaar leggen en iets uitstekend tussen twee platen klemmen. Dan met de kopieerfrees er langs. Althans dit is de theorie, hoe het in de praktijk uitpakt weet dre beter.
Ik denk dat het wat sneller werkt dan met een schaafje en schuurpapier, Peter
Kunnen we vandaag de foto's verwachten dat ze afgemonteerd bij Knuis thuis staan ?
Dan kunnen ze nog mooi aan de "luidspreker van het jaar" verkiezing meedoen.
Kunnen we vandaag de foto's verwachten dat ze afgemonteerd bij Knuis thuis staan ?
Twee vellen speakerkast? Laat Dre het zelf maar uitleggenray5150 schreef:Ik denk dat het wat sneller werkt dan met een schaafje en schuurpapier, Peter
- sander1238
Lijkt mij dat het vreselijk gaat splinteren. Maar ben benieuwd naar dre zijn ervaring.ray5150 schreef:Ik denk dat het wat sneller werkt dan met een schaafje en schuurpapier, Peter
Waar lees jij nou twee vellen speakerkast? Nu al aan de bubbels Peter?Pjotr schreef:Twee vellen speakerkast? Laat Dre het zelf maar uitleggen
Nee er stond niet letterlijk speakerkast vermeld. Maar ik begrijp uit jouw reactie dat het daarover ook niet gaat?knuisje schreef:Waar lees jij nou twee vellen speakerkast? Nu al aan de bubbels Peter?Pjotr schreef:Twee vellen speakerkast? Laat Dre het zelf maar uitleggen
Misschien kan Dre even tijd maken ?sander1238 schreef:Nou, vertel dre.knuisje schreef:Ik denk dat dre dit bedoelt. De twee vellen op elkaar leggen en iets uitstekend tussen twee platen klemmen. Dan met de kopieerfrees er langs. Althans dit is de theorie, hoe het in de praktijk uitpakt weet dre beter.
Om even op het voegen van het fineer terug te komen:
2 platen gefineerd spaanplaat(die witte)
Dan plaats je te spiegelen kanten fineer tegen elkaar en plakt deze met een kleine oversteek op de plaat,andere plaat er op.
Dan met een frees met boven of onder lager het overstekende fineer weg frezen,maar de frees wel het materiaal in laten draaien anders vliegen de stukken er vanaf.
Schuurblokje er langs en dan met schilderstape de fineer delen aan elkaar trekken.
En plakken maar.
2 platen gefineerd spaanplaat(die witte)
Dan plaats je te spiegelen kanten fineer tegen elkaar en plakt deze met een kleine oversteek op de plaat,andere plaat er op.
Dan met een frees met boven of onder lager het overstekende fineer weg frezen,maar de frees wel het materiaal in laten draaien anders vliegen de stukken er vanaf.
Schuurblokje er langs en dan met schilderstape de fineer delen aan elkaar trekken.
En plakken maar.