Hallo All,
Nadat ik regelmatig heb meegelezen op het forum was het tijd om mij eens aan te melden.
Al van jongs af aan een audio-nerd en aangestoken door mij vader. Inmiddels 30 jaar verder sinds mijn geboorte en zeer nieuwsgierig of ik zelf luidsprekers kan bouwen.
Helemaal gek van de Tannoy Dual Concentric sound en Engels hifi
hopelijk heb ik een leerzame tijd hier!
groet,
Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
