Goede avond allen,
Ik ben van plan om volgende week met de vrije dagen een Saba Telewatt VS-60 op te knappen.
Hij is 50 jaar oud en nog origineel maar bromt een beetje dus de elco's wil ik gaan vervangen.
Ik wil ook graag de koppelcondensatoren vervangen maar weet niet welke dat zijn, weten jullie dat misschien?
Alvast dank!
M.v.g.
Ruud.
Saba Telewatt VS-60
Moderator: Beheerdersteam
Re: Saba Telewatt VS-60
ds23man schreef:De kerstpuzzel van het jaar!
Voor mij zeker hahahaha.....
