Saba Telewatt VS-60

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Cesar
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 08 feb 2015, 12:45

Saba Telewatt VS-60

Bericht door Cesar »

Goede avond allen,

Ik ben van plan om volgende week met de vrije dagen een Saba Telewatt VS-60 op te knappen.
Hij is 50 jaar oud en nog origineel maar bromt een beetje dus de elco's wil ik gaan vervangen.
Ik wil ook graag de koppelcondensatoren vervangen maar weet niet welke dat zijn, weten jullie dat misschien?
Alvast dank!

M.v.g.
Ruud.
Bijlagen
VS566.jpg
VS566-1.jpg
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Saba Telewatt VS-60

Bericht door ds23man »

De kerstpuzzel van het jaar! :lol:
Cesar
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 08 feb 2015, 12:45

Re: Saba Telewatt VS-60

Bericht door Cesar »

ds23man schreef:
De kerstpuzzel van het jaar! :lol:

Voor mij zeker hahahaha.....
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Saba Telewatt VS-60

Bericht door Ah!buis »

Stipje naast de koppel-C's, de rode het belangrijkst. :dank:
Anne
Bijlagen
VS-566.jpg
Cesar
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 08 feb 2015, 12:45

Re: Saba Telewatt VS-60

Bericht door Cesar »

Dank je wel Anne, ik ga er mee aan de slag!!!
Plaats reactie