Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
-
Motorfret
- Berichten: 258
- Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
- Locatie: omg. nijmegen
Bericht
door Motorfret »
knuisje schreef:Motorfret schreef:Erg fijne speaker
(ik heb de afronding van de hoeken hetzelfde gemaakt als Tony het heeft gedaan, mocht je de benodigde frezen hiervoor willen lenen, laat maar weten)
Weet je misschien hoeveel graden die hoeken zijn?
Wordt inderdaad een hele mooie luidspreker Hans!
15, 30 en 45 uit m'n hoofd
-
SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
-
Contacteer:
Bericht
door SSassen »
Wordt deze Orfeo netjes in de blanke lak gezet?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Potje Warnex?
-
knuisje
- Berichten: 3690
- Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
- Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje »
Er komt fineer op.
-
ray5150
- Berichten: 28143
- Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
- Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 »
Een stukje fineer staat altijd mooi.
Weet je al wat voor soort, Peter ?
-
Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
-
Contacteer:
Bericht
door Henkjan »
en dan Osmo?
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Motorfret schreef:knuisje schreef:Motorfret schreef:Erg fijne speaker
(ik heb de afronding van de hoeken hetzelfde gemaakt als Tony het heeft gedaan, mocht je de benodigde frezen hiervoor willen lenen, laat maar weten)
Weet je misschien hoeveel graden die hoeken zijn?
Wordt inderdaad een hele mooie luidspreker Hans!
15, 30 en 45 uit m'n hoofd
Verder als 45 graden kom ik niet.......
Ik zie alleen wat op de baffle en in de voet.........
-
knuisje
- Berichten: 3690
- Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
- Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje »
Er komt mapa burl op en het wordt in de osmo gezet.

-
SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
-
Contacteer:
Bericht
door SSassen »
knuisje schreef:Er komt mapa burl op en het wordt in de osmo gezet.

Luxe! Je kunt ipv. Osmo ook Skylt gebruiken, da's een twee component hars en zorgt gelijk voor wat extra wapening van 't fineer.
http://www.rigospecialcoatings.nl/nl/skylt/
-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
En Dre gaat het druk krijgen

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Ik hoop van niet!

-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
-
SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
-
Contacteer:
Bericht
door SSassen »
dre schreef:Ik hoop van niet!

Ik hoorde iets over serie-productie?

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Dat gaat nooit gebeuren!
Ik heb wel wat beters te doen.

-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
Geen groepsaankoopdraadje?
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Ik ben niet gemaakt voor massaproductie.

-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
Lol
-
SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
-
Contacteer:
Bericht
door SSassen »
dre schreef:Ik ben niet gemaakt voor massaproductie.

Ja, maar Dre, wel willen niet meer exemplaren van jou, maar van de Orfeo

-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Ik denk dat er meer zijn die er zo over denken.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Zie je wel!

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man »
Stel je voor 5 Dre's, moeten we uitwijken naar een sporthal voor een luisterdag.

-
dre
- Berichten: 17580
- Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
- Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre »
Ik denk dat het vrij rustig zal zijn.......

-
FR_Aad
- Berichten: 5545
- Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
- Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad »
En heel beschaafd
Edit: Sorry Peter. Mischien dat zo even de veegploeg wil komen?