het grote "hifi2000 kast gespot" topic

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Henkjan »

alleen deze week zag ik er al 2: een kant & klaar product dat net als veel zelfbouw projecten gewoon een standaard Hifi2000 kast gebruikt
Pink Faun streamer
Pink Faun streamer
Nord Acoustic ncore
Nord Acoustic ncore
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Barry2001 »

hebbie ff? :twisted:

Deze blijft altijd hangen (collega heeft dezelfde achternaam :mrgreen: ): http://www.vandeleuraudio.nl/new/portfo ... audio-002/

Ook de knopjes van Hifi200 betrokken :relax:
002front-1.gif
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Barry2001 »

Daudio-AMP1.png
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Shadow »

Barry2001 schreef:
collega heeft dezelfde achternaam
Verona?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door ray5150 »

Vergeet hun eindversterkers ook niet :
VDLA_402_TOP.jpg
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Barry2001 »

"van de Leur hep de hele serie heur" :mrgreen:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Barry2001 »

Shadow schreef:
Barry2001 schreef:
collega heeft dezelfde achternaam
Verona?
:think:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Shadow »

Barry2001 schreef:
Shadow schreef:
Barry2001 schreef:
collega heeft dezelfde achternaam
Verona?
:think:
Turnster/webcammeisje

Maar mooi ding!

Gedraaide peer doet ook veel in hifi2000 doosjes toch?
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Dan »

Je kan het ook omkeren natuurlijk. Nu ook beschikbaar voor de doe-het-zelver; Modushop kastjes. Nee even zonder gekheid, je kunt als particulier gelukkig overal je spullen vandaan halen voor de hobby. En als je als beginnend bedrijfje ergens een standaard kast vandaan kan halen is dat toch alleen maar mooi?

Ik denk dat ik zelf een kastje zou ontwerpen maar dat heeft wel een flink effect op de verkoopprijs. Zeker bij kleine oplagen.

Die linkwitzlab jongens gebruiken ook standaard kastjes trouwens...
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Barry2001 »

Als dat z'n (collega) dochter is had íe dat wel een keer mogen vertellen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Barry2001 »

Dan schreef:
Je kan het ook omkeren natuurlijk. Nu ook beschikbaar voor de doe-het-zelver; Modushop kastjes. Nee even zonder gekheid, je kunt als particulier gelukkig overal je spullen vandaan halen voor de hobby. En als je als beginnend bedrijfje ergens een standaard kast vandaan kan halen is dat toch alleen maar mooi?

Ik denk dat ik zelf een kastje zou ontwerpen maar dat heeft wel een flink effect op de verkoopprijs. Zeker bij kleine oplagen.

Die linkwitzlab jongens gebruiken ook standaard kastjes trouwens...
Tsja. van de Leur audio zet een Hifi2000 kast neer, plempt daar Hypex modules in en presenteert het als kaviaar. Zelfs de knoppen zijn gewoon standaard web shop spul. Als je het hebt over prijzen waarvoor deze zgn High-end voor de hand gaat mag daar wel iets eigens in zitten. Dus ja een eigen ontwerp kast, leef je uit, laat zien dat het wat bijzonders is.

Heb hier veel (werk) mee te maken, maar met de huidige stand vd techniek is er best wel voor een acceptabel bedrag een behuizing met eigensmoel te maken, ook in kleine series.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Dan »

Tja, wat een prijzen. Ik ben het natuurlijk gewoon met je eens. Maar ik kan die man ook wel volgen. Ik weet niet welke modules er in die kasten zitten maar zoals ik eerder al zei, als mensen bereid zijn om die portomonnee te trekken, waarom dan niet? Ik zie op MP Thorens draaitafeltjes voorbij komen met vraagprijzen waar ik niets van begrijp. Net als de oververhitte huizenmarkt in de randstad. Om dan weeer even terug te kome ln op audio. Marantz dan, met een Ncore versterker van net geen 8000 euro. Is dat normaal dan? Ik zou zeggen, koop het niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Shadow »

Daar hebben we het al over gehad, wat een optimisten...
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door dre »

Als er markt voor is.........
Niet iedereen bekijkt het leven in onderdelen toch? :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door ds23man »

Een auto zelfbouwen is ook niet lonend. :lol:
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door RNacoustics »

Voor mij maakt het niet zo veel uit in welk verpakking de electronica zit. Moet wel enigszins smoelen. Enige wat eigenlijk voor mij telt, is de functionaliteit. En dat is dat ze het geluidsbeeld zo natuurgetrouw mogelijk en muzikaal weten neer te zetten. :-({|=
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door hannesie »

Dion-Audio-streamer-2-1024x768.jpg
Dion-Audio-streamer
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door Henkjan »

wat een grote kast voor een RPi :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door hannesie »

Henkjan schreef:
wat een grote kast voor een RPi :mrgreen:
Dion-Audio-streamer-1-1024x768.jpg
Dion-Streamer.jpg
Het is blijkbaar wat gegroeid onder invloed van Pokon of wat anders, lijkt meer op een setje zoals ik heb, maar dan met een Asrock boardje en een lineaire voeding voor de PC en Class D amp.
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic

Bericht door John P »

Wedden dat mensen nu hun apparaten gaan aansluiten op de roze audio ingang van het pc-bordje ipv op die mooie cinch ingangen.
Plaats reactie