TV
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: TV
Betrouwbaarheid zal de tijd moeten uitwijzen. Wel is een veel groter contrast mogelijk dan bij lcd of led, grotere kijkhoek, en een persoonlijke ergenis (heb een lcd op de slaapkamer die me tegenvalt in beeld) zwart is zwart en geen grijs.
Ze zijn betaalbaar nu, niet goedkoop, maar ik zou er persoonlijk wel voor gaan als er toch wat nieuws moet komen.
Ze zijn betaalbaar nu, niet goedkoop, maar ik zou er persoonlijk wel voor gaan als er toch wat nieuws moet komen.
Laatst gewijzigd door Barry2001 op vr 02 dec 2016, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Dat Oled verhaal hoor ik nou al sinds dat de eerste Plasma's op de markt kwamen ( 2000??Barry2001 schreef:Betrouwbaarheid zal de tijd moeten uitwijzen. Wel is een veel groter contrast mogelijk dan bij lcd of led, grotere kijkhoek, en een persoonlijke ergenis (heb een lcd op de slaapkamer die me tegenvalt in beeld) zwart is zwart en geen grijs.
Ze zijn betaalbaar nu, niet goedkoop, maar ik zou er persoonlijk wel voor gaan als er toch wat nieuws moet komen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: TV
Duidelijk verhaal van niet georienteerd dus.ds23man schreef:Dat Oled verhaal hoor ik nou al sinds dat de eerste Plasma's op de markt kwamen ( 2000??Barry2001 schreef:Betrouwbaarheid zal de tijd moeten uitwijzen. Wel is een veel groter contrast mogelijk dan bij lcd of led, grotere kijkhoek, en een persoonlijke ergenis (heb een lcd op de slaapkamer die me tegenvalt in beeld) zwart is zwart en geen grijs.
Ze zijn betaalbaar nu, niet goedkoop, maar ik zou er persoonlijk wel voor gaan als er toch wat nieuws moet komen.![]()
) 16 jaar verder en nog niet doorgebroken in groot formaat.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Zolang 99,9% van de verkochte tv's lcd is, is het wat mij betreft niet doorgebroken.Barry2001 schreef:Duidelijk verhaal van niet georienteerd dus.ds23man schreef:Dat Oled verhaal hoor ik nou al sinds dat de eerste Plasma's op de markt kwamen ( 2000??Barry2001 schreef:Betrouwbaarheid zal de tijd moeten uitwijzen. Wel is een veel groter contrast mogelijk dan bij lcd of led, grotere kijkhoek, en een persoonlijke ergenis (heb een lcd op de slaapkamer die me tegenvalt in beeld) zwart is zwart en geen grijs.
Ze zijn betaalbaar nu, niet goedkoop, maar ik zou er persoonlijk wel voor gaan als er toch wat nieuws moet komen.![]()
) 16 jaar verder en nog niet doorgebroken in groot formaat.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: TV
Kuch,kuch kuch. Betaalbaar?
http://www.plattetv.nl/categorie/oled-t ... Gwod1E0EAQ
En dan hebben we het alleen nog maar over consumer modellen. Mijn Pani uit de Pro serie koste destijds 2400 euro.
http://www.plattetv.nl/categorie/oled-t ... Gwod1E0EAQ
En dan hebben we het alleen nog maar over consumer modellen. Mijn Pani uit de Pro serie koste destijds 2400 euro.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TV
Ik zat dan eerder te kijken naar deze Gerhard, kostprijs vind ik niet interessant.ds23man schreef:Kuch,kuch kuch. Betaalbaar?
http://www.televisies.nl/lg/oled77g6v/
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: TV
die is maar 78"SSassen schreef:Ik zat dan eerder te kijken naar deze Gerhard, kostprijs vind ik niet interessant.ds23man schreef:Kuch,kuch kuch. Betaalbaar?
http://www.televisies.nl/lg/oled77g6v/
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TV
Ja, ik weet 't, komt net 2 inch tekort :/Henkjan schreef:die is maar 78"SSassen schreef:Ik zat dan eerder te kijken naar deze Gerhard, kostprijs vind ik niet interessant.ds23man schreef:Kuch,kuch kuch. Betaalbaar?
http://www.televisies.nl/lg/oled77g6v/
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: TV
Ja pcies. Voor dat geld heb je nu een 55" oled. De cirkel is weer rondds23man schreef:Kuch,kuch kuch. Betaalbaar?
http://www.plattetv.nl/categorie/oled-t ... Gwod1E0EAQ
En dan hebben we het alleen nog maar over consumer modellen. Mijn Pani uit de Pro serie koste destijds 2400 euro.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: TV
gewone LED 78" heb je voor een kwart van de prijs... en die is tenminste curved
http://www.televisies.nl/samsung/ue78ku6500/
http://www.televisies.nl/samsung/ue78ku6500/
Re: TV
Is niet eens 3D. Dat wil je op dat formaat toch minimaal.Henkjan schreef:gewone LED 78" heb je voor een kwart van de prijs... en die is tenminste curved
http://www.televisies.nl/samsung/ue78ku6500/
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TV
Curved wil ik zowieso niet, da's marketing onzin van Samsung.Henkjan schreef:gewone LED 78" heb je voor een kwart van de prijs... en die is tenminste curved
http://www.televisies.nl/samsung/ue78ku6500/
