brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Moderator: Beheerdersteam
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Ik ben bang van niet, maar morgen zullen we het weten. 
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Nee, dit is "gewoon" een stekkerdoos met wat filtering erin :
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Yep, dat is hem. Ik dacht dat de PP ook zoiets was. 
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Een schema heb ik daar helaas niet van.
Heeft de psc eigenlijk ook iets van een standby schakeling?
zodat ik hem met de trigger van de marantz aan kan sturen?
Heeft de psc eigenlijk ook iets van een standby schakeling?
zodat ik hem met de trigger van de marantz aan kan sturen?
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Nee helaas. Ben nog steeds bezig, om moed te verzamelen om die hele kl.. zooi van de kant af te trekken.
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Eindelijk een tsjakka momentje gehad, en de boel van de kant getrokken.
De eerste verdachte kabel was die van de Ziggo. Kabel eruit getrokken .... muis stil.
Das snel gevonden. Maar nu, de brom komt dus via de antenne, setupbox en hdmi de marantz in.
Hoe gaan we dit nu aanpakken?
De eerste verdachte kabel was die van de Ziggo. Kabel eruit getrokken .... muis stil.
Das snel gevonden. Maar nu, de brom komt dus via de antenne, setupbox en hdmi de marantz in.
Hoe gaan we dit nu aanpakken?
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
Op de monster verdeeldoos, zit ook een in en uitgang voor coax.
Deze heb ik nog nooit gebruikt, en ik denk wie weet. En ja hoor,
Als ik de coax ook via het verdeelblok laat lopen, heb ik geen brom.
Ik vind het voorlopig even prima zo.

Deze heb ik nog nooit gebruikt, en ik denk wie weet. En ja hoor,
Als ik de coax ook via het verdeelblok laat lopen, heb ik geen brom.
Ik vind het voorlopig even prima zo.
Re: brom op kanalen van eindversterker verhelpen
toetertje schreef:Op de monster verdeeldoos, zit ook een in en uitgang voor coax.
Deze heb ik nog nooit gebruikt, en ik denk wie weet. En ja hoor,
Als ik de coax ook via het verdeelblok laat lopen, heb ik geen brom.
Ik vind het voorlopig even prima zo.![]()
'De meeste problemen, veroorzaken we zelf'
Maar goed dat het gevonden is
