Bosch blauw
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bosch blauw
'Tis i.d.d. jammer dat je de dorst van je auto nog niet via een webshop kunt lessen :kwartjevankok:
Als het scheelt bestel ik zonder pardon in Duitsland of GB. I.d.d. qua garantie maakt niks uit. Vanuit Duitsland is het er meestal binnen 2 dagen. Verschilt dus niet veel, veel vanuit Nederland is er niet de volgende dag maar duurt ook 2 dagen. Vanuit België bestel ik vrijwel nooit meer. De service en communicatie is over het algemeen bijzonder slecht en men hanteert ongevraagd nogal eens ruim het begrip "vervanger" voor iets wat niet (meer) op voorraad is.
Als het scheelt bestel ik zonder pardon in Duitsland of GB. I.d.d. qua garantie maakt niks uit. Vanuit Duitsland is het er meestal binnen 2 dagen. Verschilt dus niet veel, veel vanuit Nederland is er niet de volgende dag maar duurt ook 2 dagen. Vanuit België bestel ik vrijwel nooit meer. De service en communicatie is over het algemeen bijzonder slecht en men hanteert ongevraagd nogal eens ruim het begrip "vervanger" voor iets wat niet (meer) op voorraad is.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Bosch blauw
nou, gister het spul binnen gehad, niks mis mee. Alles heel en compleet.MechanicalAnimal schreef:dus ik wacht ff af, komt de DE-zending goed binnen dan sleep ik de rest ook wel uit DE of UK
Dat gaat dus een hoop geld schelen bij de aankomende gereedschapsaanschaffen
Re: Bosch blauw
Ik heb ook goede ervaringen met gereedschap uit UK en Duitsland. Uit UK een bovenfrees, uit Duitsland twee nieuwe accu's voor mijn Makita accuboor. Prima spul, beiden waren veel scherper geprijsd dan NL.
Re: Bosch blauw
http://www.werkzeugalarm.deray5150 schreef:Kun je dan ook linkjes geven naar de desbetreffende webshops ?
Re: Bosch blauw
Daar moest ik even voor zoeken. De Makita accu's heb ik besteld bij Arslan Maschinen. Het domein is bij een domeinenboer terecht gekomen dus die lijkt niet meer aktief. Er bestaat wel een machine handel met die naam, maar die doet in speciale machines voor profi metaalbewerking zo te zien.ray5150 schreef:Kun je dan ook linkjes geven naar de desbetreffende webshops ?
Ik had in mijn hoofd dat de bovenfrees uit UK kwam, maar ook die kwam uit Duitsland:
http://dwema.de/
Beiden hadden enkel Duitse verzending op een site. Ik had ze gemaild en vonden het geen punt naar NL te versturen. Snel en goed verpakt aangekomen.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Bosch blauw
UKray5150 schreef:Kun je dan ook linkjes geven naar de desbetreffende webshops ?
https://www.axminster.co.uk/
DE
https://www.elektrowerkzeuge-bender.de/
http://www.werkzeugalarm.de/
https://www.rubart.de/
