Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Mateloos irritant dat als ik een foto aanklik deze niet in een nieuw raampje opent, maar in hetzelfde raam, arghhh.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Maar dat is toch niks nieuws ?
Kan vrij simpel omzeild worden door rechts te klikken en te openen in een nieuw tabblad.
Maar ik geef toe dat het niet ideaal is, neem aan dat dat opgelost word in de nieuwe software versie.
Kan vrij simpel omzeild worden door rechts te klikken en te openen in een nieuw tabblad.
Maar ik geef toe dat het niet ideaal is, neem aan dat dat opgelost word in de nieuwe software versie.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat heet industrieel vormgegeven Sander
Het blijft i.d.d. een soort schuurtje, die forumhuisvesting.
Het blijft i.d.d. een soort schuurtje, die forumhuisvesting.
Re: Wat vinden we van 't forum?
nog gemakkelijker, je klikt op je scroller en je bent er!ray5150 schreef:Maar dat is toch niks nieuws ?
Kan vrij simpel omzeild worden door rechts te klikken en te openen in een nieuw tabblad.
Maar ik geef toe dat het niet ideaal is, neem aan dat dat opgelost word in de nieuwe software versie.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
En daarna moet je tabblad nog openen........Thomox schreef:nog gemakkelijker, je klikt op je scroller en je bent er!ray5150 schreef:Maar dat is toch niks nieuws ?
Kan vrij simpel omzeild worden door rechts te klikken en te openen in een nieuw tabblad.
Maar ik geef toe dat het niet ideaal is, neem aan dat dat opgelost word in de nieuwe software versie.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Klopt inderdaad, maar dat moet ook nog op de manier van Rayds23man schreef:En daarna moet je tabblad nog openen........Thomox schreef:nog gemakkelijker, je klikt op je scroller en je bent er!ray5150 schreef:Maar dat is toch niks nieuws ?
Kan vrij simpel omzeild worden door rechts te klikken en te openen in een nieuw tabblad.
Maar ik geef toe dat het niet ideaal is, neem aan dat dat opgelost word in de nieuwe software versie.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Work arounds heren, work arounds, een beetje webmaster klust dit er in 10 minuten in, dus waar hebben we 't feitelijk over?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat de webmaster daar geen zin in heeft. Ondanks dat het er allemaal nogal quick & dirty er uit ziet zijn ze weken bezig geweest om het sowieso weer aan de praat te krijgen. Webmaster allang blij dat het loopt...SSassen schreef:Work arounds heren, work arounds, een beetje webmaster klust dit er in 10 minuten in, dus waar hebben we 't feitelijk over?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Moet je tegen de Apple freaks zeggen, die hebben geen wieltje op de muis...Thomox schreef:nog gemakkelijker, je klikt op je scroller en je bent er!ray5150 schreef:Maar dat is toch niks nieuws ?
Kan vrij simpel omzeild worden door rechts te klikken en te openen in een nieuw tabblad.
Maar ik geef toe dat het niet ideaal is, neem aan dat dat opgelost word in de nieuwe software versie.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
En geen USB, en geen legacy aansluitingen, en geen koptelefoon jack, en geen ... Apple maakt het zichzelf momenteel wel héél moeilijk, ik koop in ieder geval geen Apple producten meer.ray5150 schreef:Moet je tegen de Apple freaks zeggen, die hebben geen wieltje op de muis...Thomox schreef:nog gemakkelijker, je klikt op je scroller en je bent er!ray5150 schreef:Maar dat is toch niks nieuws ?
Kan vrij simpel omzeild worden door rechts te klikken en te openen in een nieuw tabblad.
Maar ik geef toe dat het niet ideaal is, neem aan dat dat opgelost word in de nieuwe software versie.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Eind jaren '90 stapte Jobs eruit (of werd eigenlijk aan de kant gezet). Apple denderde naar beneden en was bijna verzopen (failliet). Een flinke injectie van rivaal MS (jawel van die Billy) redde ternauwernood de tent en Steve moest terug. Resultaat: Apple schoot weer al een pijl omhoog. Maar Steve ging dood............ Goede verkopers zijn kennelijk erg zeldzaam 
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ach, aangevreten ooft houdt niet lang.
Sekte's meestal ook niet, eindigt allen vaak nogal rottig (past bij 't fruit)
Anne
Sekte's meestal ook niet, eindigt allen vaak nogal rottig (past bij 't fruit)
Anne
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Pas maar op met dat soort uitspraken. Voor je het weet gooien de fruitfundamentalisten je ramen in. 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van 't forum?
Nog even geduld heren. Erg vervelend dat we door de hack ons oude forum kwijt zijn, maar nog vervelender is dat dit exact plaatsvond op het moment dat ik me ernstig had moeten bezighouden met een verplichte verhuizing wegens woonwijkvernieuwing. Helaas hebben we dus dit keer niet kunnen voorkomen dat we het leed met zijn allen moeten delen. Mijn poging om het gedeelde leed te minimaliseren is me erg duur komen te staan, dus laat je niets wijsmaken over "geen zin hebben om je te helpen". 
Dit probleem is serieus genoeg om niet te hoeven wachten op (nog) een major upgrade van het forum. Zodra ik de woningsleutel heb ingeleverd, ben je de eerste die ik help.richard schreef:De schermopbouw is hier nog steeds een zootje; pas na een paar keer refreshen krijg je een leesbare pagina met fatsoenlijke schermopbouw. Erg vervelend. En ja, dat heb ik alleen op zelfbouwaudio.nl.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Hallo Marp, lees geen zin hebben even tussen aanhalingstekens. Dat slaat meer op wat HJ heeft aangegeven dat het huidige forum een noodoplossing is in afwachting van een update van de forumsoftware. Kan mij voorstellen dat je daar geen extra werk in gaat steken. Aan de ander kant krijgen we nu wel een beetje het idee dat die update van de forumsoftware erg onbepaald is.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
Is dit het nieuwe mekkerdraadje?
De handel werkt toch? Er is geen informatie uit het verleden verloren gegaan toch?
Feitelijk hebben we het over wat schoonheidsfoutjes die in de toekomst wel eens opgelost worden...........
De handel werkt toch? Er is geen informatie uit het verleden verloren gegaan toch?
Feitelijk hebben we het over wat schoonheidsfoutjes die in de toekomst wel eens opgelost worden...........
Re: Wat vinden we van 't forum?
Soort van Groningen dusds23man schreef:Is dit het nieuwe mekkerdraadje?![]()
![]()
![]()
![]()
De handel werkt toch? Er is geen informatie uit het verleden verloren gegaan toch?
Feitelijk hebben we het over wat schoonheidsfoutjes die in de toekomst wel eens opgelost worden...........
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ach, alles went, ook het forum
(behalve de kleur
)
Dus hiep hip hoera
Anne
Dus hiep hip hoera
Anne
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28476
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
En laten we niet vergeten dat na het debacle er geen klachten meer zijn geweest over de snelheid van dit forum!
Hulde!
Driewerf hoezee!
Voor iedereen nog eenmaal troelala!
Hulde!
Driewerf hoezee!
Voor iedereen nog eenmaal troelala!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
ik was wat aan het opzoeken kom ik hier terecht http://www.css-speaker.nl/forum/search. ... a437c12255
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
ja, dat domein hebben we ooit eens gebruikt voor een test en is nog steeds actief blijkbaar 
Re: Wat vinden we van 't forum?
Voorgaande pagina's niet doorgelezen, maar 2 ergernissen:
* Als ik op mijn telefoon de lijst Actieve Onderwerpen bekijk staat daar de datum van topic start, terwijl ik veel liever die van de laatste reply zie.
* Als je een concept bewaart en vervolgens weer oproept krijg je een editor waar je totaal niks aan hebt. Je kunt eigenlijk alleen de inhoud kopiëren en een nieuwe post maken, verder gaan gaat niet, of ik zie iets over het hoofd.
* Als ik op mijn telefoon de lijst Actieve Onderwerpen bekijk staat daar de datum van topic start, terwijl ik veel liever die van de laatste reply zie.
* Als je een concept bewaart en vervolgens weer oproept krijg je een editor waar je totaal niks aan hebt. Je kunt eigenlijk alleen de inhoud kopiëren en een nieuwe post maken, verder gaan gaat niet, of ik zie iets over het hoofd.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Henkjan schreef:ja, dat domein hebben we ooit eens gebruikt voor een test en is nog steeds actief blijkbaar
Dit geheel in tegenstelling tot de firma CSS, daar zijn bijna alle leuke modellen wél offline gehaald
