het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Setje uitgangstrafo's voor een leuke prijs :
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... erker.html
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... erker.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Voor wie nog eens iets zou willen bezitten uit de nalatenschap van Frank Zappa.
Meubels, kleding, muziekinstrumenten, geluidsapparatuur, en nog veel meer (ook luidsprekers, ja)
http://www.julienslive.com/view-auction ... 92/?page=1
Meubels, kleding, muziekinstrumenten, geluidsapparatuur, en nog veel meer (ook luidsprekers, ja)
http://www.julienslive.com/view-auction ... 92/?page=1
Re: het "te koop gezien" topic....
Laten we maar zeggen dat hij zijn smaakgevoel in de muziek legde.
Re: het "te koop gezien" topic....
Zaterdag brengt de verkoper ze naar het grofvuil!
http://link.marktplaats.nl/m1098154814
http://link.marktplaats.nl/m1098154814
Re: het "te koop gezien" topic....
Yep, eerst bestuderen en dan worden ze waarschijnlijk voor onderdelen gebruikt.
Re: het "te koop gezien" topic....
Goeie deal hoor ... ik zie een WSP 21 S en een DSM 25 FFL, dat zijn op zich al leuke units.
Re: het "te koop gezien" topic....
Het was een visaton diy kit, maar ben er nog niet achter welke.
Re: het "te koop gezien" topic....
Rudy mag wel gaan oppassen. de Action presenteert zich steeds nadrukkelijker als DE zaak voor de audio-zelfbouwer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Gelukkig voor Rudy zoals op de verpakking aangegeven alleen bedoelt voor van die fluttige rood/zwarte klem verbindingen...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15175
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Re: het "te koop gezien" topic....
Tering, 5 ruggen moet dat ding kosten, maar dan zit er wel een gratis voorversterker bij. 
Re: het "te koop gezien" topic....
Nog wat focal drivers, staan al een tijdje te koop, maar volgens mij nu wel een stuk in prijs verlaagt.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg2982075
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg2982075
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Aj, wat moet een mens toch lijden bij het zien van al dat moois.kuiperik schreef:Nog wat focal drivers, staan al een tijdje te koop, maar volgens mij nu wel een stuk in prijs verlaagt.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg2982075
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
http://link.marktplaats.nl/m1105682644
Voor de aspirant buizenbouwer. De transformatoren van dit ding zijn ook erg goed voor een ander project.
Niet van mij, maar wel interessant.
Voor de aspirant buizenbouwer. De transformatoren van dit ding zijn ook erg goed voor een ander project.
Niet van mij, maar wel interessant.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: het "te koop gezien" topic....
Op circuits online, onderdelen voor een buizenversterker.
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... rkers.html
https://www.circuitsonline.net/aanbod/1 ... rkers.html
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Iemand nog interesse voor een Old School Audiobahn 34
34 inch geen cm
http://www.ebay.com/itm/Old-School-Audi ... SwFqJWq~nT
34 inch geen cm
http://www.ebay.com/itm/Old-School-Audi ... SwFqJWq~nT
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dan moet je toch wel flink van de pot zijn gerukt, om daar geld in te willen steken.bas focal m180 schreef:Iemand nog interesse voor een Old School Audiobahn 34
34 inch geen cm![]()
Dan zit er wel veel teveel Testosteron in je drankje.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Maar zeg eens eerlijk, zou jij het gezicht van je vrouw niet eens willen zien als je hiermee komt aanzettenhannesie schreef:Dan moet je toch wel flink van de pot zijn gerukt, om daar geld in te willen steken.bas focal m180 schreef:Iemand nog interesse voor een Old School Audiobahn 34
34 inch geen cm![]()
Dan zit er wel veel teveel Testosteron in je drankje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
