Laat ik me even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
lucasbreda
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 24 jan 2016, 16:10

Laat ik me even voorstellen

Bericht door lucasbreda »

Hey allemaal,

Mijn naam is Lucas, ik ben 21 jaar oud en begin steeds meer interesse te krijgen voor zelfbouwaudio. :)

Ik zit op kamers in Breda en studeer momenteel Business IT & Management aan de Avans hogeschool. Veel vrije tijd die ik heb, vul ik in met het kijken van series en films. Vandaar dat ik ook opzoek was naar een leuk stereo setje voor op mijn kamer. Maar zoals velen misschien wel weten hebben de meeste studenten weinig te besteden... :beer:, dus het moest niet te duur zijn. Na wat zoeken op internet kwam ik cyburgs needle tegen en deze heb ik dan ook een tijdje geleden gebouwd met de visaton FRS8. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik echt te gek!

Ik vond het bouwproces + resultaat zo leuk dat het de laatste tijd begint te kriebelen :D

Ik ben dan ook van plan om een nieuw projectje te beginnen. Ik wil graag een setje monitors voor op mijn bureau. Hier heb ik echter wat hulp bij nodig, vandaar dat ik me dan ook hier lid heb gemaakt.

Gr.

Lucas
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: Laat ik me even voorstellen

Bericht door architect »

mooi
start dan maar gauw een projectdraadje op
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Laat ik me even voorstellen

Bericht door ray5150 »

Welkom Lucas.
Er is genoeg te vinden, zoek maar eens op de "paasprojectjes" van Henkjan.
Betaalbare en compacte kastjes zijn dit.
lucasbreda
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 24 jan 2016, 16:10

Re: Laat ik me even voorstellen

Bericht door lucasbreda »

Thanks voor de tip, zal eens rondkijken :)
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Laat ik me even voorstellen

Bericht door OpaBert »

Welkom Lucas ,
Breda is elk jaar een luisterdag met prachtige versterkers en luidspreker boxen
Met actieve filters met DSP en ook zonder
Ik zit me nu al 3 jaar te verbazen over de hoge kwaliteit van de gebouwde dingen hier
Super ook ondersteuning van oa MTB en Anne op Electronica gebied
Barry met zijn printen
En natuurlijk de moderatoren welke dit forum draaiend houden
Geweldig forum wel wat vervuiling zo nu en dan van ondergetekende :lol:
lucasbreda
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 24 jan 2016, 16:10

Re: Laat ik me even voorstellen

Bericht door lucasbreda »

Thanks :)

Leuk dat het zo'n actief forum is.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Laat ik me even voorstellen

Bericht door Muug »

de paasprojectjes van HJ staan dus effectief te koop 8)
Plaats reactie