architect schreef:heeft die crown ook dsp? ik heb nu een inuke 6000dsp voor een stel drummonitoren; dsp vind ik wel super om een en ander af te stellen; morca hoe zou jij dat adviseren?
Die Inuke 6000 staat niet bij dat hij voor 2 ohm geschikt is,en de 3000 wel maar die vind het al niet fijn,gaan nog wel eens stuk dan na een paar jaar of eerder.
Pas wel op pfff die 6000 heeft erg veel vermogen voor die JL drivers,dat je niet de spoelen verbrand.
De xti heeft ook dsp aan boord,zelf gebruik ik ook de dsp vd Inuke 3000 en verder niet.
Je zou die 6000 erop kunnen zetten,pas alleen beetje op met je vermogen......
2200 watt bij 4 ohm op een 3 ohm woofer van 1000 watt vergt enig inzicht waneer je niet verder moet gaan.
Anders rook je de spoelen een beetje op ,dat zou zonde zijn.
Als je daar zelf vertrouwen inhebt dat je weet wat de drivers aankunnen zou je het kunnen doen.
Ik blijf alleen onder de aanbevolen impedantie vd 6000 gaan draaien niet optimaal.
Maar goed als je hem al hebt staan scheelt het je veel geld.
Mbt de dsp,ik zou mbv rew eerst de pieken drukken,geen LT toepassen.
Als je dan nog iets laag mist kan je bv een low shelf filter toepassen,zover als de drivers aankunnen.
Dat werkt hier prima,paar db onder 38 hz mbv het LS filter maakt het laag monsterlijk.
Ze geven onheilspellend laag weer,en ik heb nog maar kleintjes tov die W7,s van jouw.
Dat gaat een aardbeving geven