Doe maar op de fiets dan.......Pjotr schreef:Zie het al voor mij: Dre met een handkar langs de N11Wel goed voor zijn postuur
Luisterdag Alphen a/d Rijn 2016 - > Napraten en foto's
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Jij mag nooit meer raden, Ray.ray5150 schreef:Laat me raden, dit is op een smartphone ingetypt ? Een weldenkend mens zou "speelklaar" niet zo snel verwarren met "speelkaarten"...Hans Nootdorp schreef:Ik wil al die bouwsels wel komen beluisteren. Heb helaas zelf niets speelkaarten om te laten horen....
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Lijst weer bijgewerkt, ook wat algemene informatie toegevoegd in de startpost en een link naar de toegevoegde Akoestiek Workshop door Ben Kok
- Fredvandam
- Berichten: 621
- Lid geworden op: ma 05 nov 2007, 9:26
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik ga in ieder geval luisteren:)
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
U heeft zeer gelijk, mijn excuses. Alsnog toegevoegd!ds23man schreef:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Als je weer gaat bijwerken, kun je mijn naam er ook bij zetten.
Neem ik wat mee?
Wat kan ik ik meenemen, een HP Proliant server met Roon en Logitech Media server e.d. Versterker en mini Roon Player (op 4x4 cm NanoPi NEO) de superbudgetspeler van € 7,50
en LadderDAC.
Jullie mogen het zeggen.
Anders kom ik wel zonder, kan ik ook gewoon eens alleen luisteren.
Neem ik wat mee?
Wat kan ik ik meenemen, een HP Proliant server met Roon en Logitech Media server e.d. Versterker en mini Roon Player (op 4x4 cm NanoPi NEO) de superbudgetspeler van € 7,50
Jullie mogen het zeggen.
Anders kom ik wel zonder, kan ik ook gewoon eens alleen luisteren.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
En haal de Isobarix maar van het lijstje af, die is op 19 november nog niet speelklaar.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Please count me in 
Spijtig dat de Isobarix er niet geraakt.
Hebben jullie toevallig al ooit een microfoon calibratie sessie gehouden?
Is dat niet te overwegen?
Spijtig dat de Isobarix er niet geraakt.
Hebben jullie toevallig al ooit een microfoon calibratie sessie gehouden?
Is dat niet te overwegen?
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
toegevoegd, ik verneem wel als je eruitbent of je wat gaat meenemenhannesie schreef:Als je weer gaat bijwerken, kun je mijn naam er ook bij zetten.
Neem ik wat mee?![]()
Jammer!pappaleo schreef:En haal de Isobarix maar van het lijstje af, die is op 19 november nog niet speelklaar.
Ook genoteerd!m_cruiser schreef:Please count me in
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Hi Michael, ik kom ook weer naar Alphen en neem misschien wat 2e hands spullen mee, er zal wel ergens een plekje voor zijn om het te stallen.
Groeten,
Groeten,
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Je staat er bij en er is zeker ruimte om je spulletjes aan de man te brengen!cool schreef:Hi Michael, ik kom ook weer naar Alphen en neem misschien wat 2e hands spullen mee, er zal wel ergens een plekje voor zijn om het te stallen
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik neem mijn 807 se versterker mee en een paar mini Fonken kastjes met FE127 drivers.
Verder graag genoeg kabels etc meebrengen!
Verder graag genoeg kabels etc meebrengen!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik heb standaard een sleepkabel in de Land Rover liggen. 
- Fredvandam
- Berichten: 621
- Lid geworden op: ma 05 nov 2007, 9:26
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Startkabels: poor man's high end?
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Hoi Mike, ik kom graag een keertje kijken en luisteren naar alle bouwsels!
Helaas nog geen project om tentoon te stellen maar dat komt in de toekomst zeker een keer goed.
Helaas nog geen project om tentoon te stellen maar dat komt in de toekomst zeker een keer goed.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Wil me ook graag even aanmelden voor dit evenement.
Wel plannen en projecten, maar helaas niets nieuws om mee te nemen.
groet,
Aat
Wel plannen en projecten, maar helaas niets nieuws om mee te nemen.
groet,
Aat
Laatst gewijzigd door AatV op do 03 nov 2016, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Verrass ons maar weer met een paar nieuwe verzamel CD's, Aat !
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ah, weer een nieuw evenement:
Raad de plaat van Aat!

Raad de plaat van Aat!
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik kom sowieso, heb ff aan David gevraagd of hij ook weer mee komt.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Neen hoor, hij doet er altijd een afdrukje bij met artiesten en titels....ds23man schreef:Ah, weer een nieuw evenement:
Raad de plaat van Aat!
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Nog geen eens zo'n slecht idee. Moet eens bedenken wat ik er zo al op zou zetten.ray5150 schreef:Verrass ons maar weer met een paar nieuwe verzamel CD's, Aat !
Ben alleen bang dat er geen CD spelers meer aanwezig zijn.
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Wordt het weer een Aat's orgelplaat? 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
AatV schreef:Nog geen eens zo'n slecht idee. Moet eens bedenken wat ik er zo al op zou zetten.ray5150 schreef:Verrass ons maar weer met een paar nieuwe verzamel CD's, Aat !
Ben alleen bang dat er geen CD spelers meer aanwezig zijn.![]()
groet,
Aat
Of weer PF?ds23man schreef:Wordt het weer een Aat's orgelplaat?
Ohw wacht PF is eigenlijk ook orgel
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Anders voorstellen indienen, top tien lijst?
