Ik vraag dit specifiek, omdat ik hier zo'n printplaatje voor m'n neus heb liggen. Gervanja heeft me dat twee winters geleden toegezonden.
Maar ik weet dus niet meer of dat dit een schema is van PD-2008 of PD-2014 (met dat geaard C5'je )
Moderator: Beheerdersteam
Hey Anne, merci om te bevestigen wat ik hoe langer hoe ik naar het schema van het printje keek, hoe meer begon te vermoeden!Ah!buis schreef:...... hangt het geheel "in de lucht" .........
.........verbindt je de min, die naar de gloei gaat, ook nog aan een dikke C naar massa of aan de spanningsdeler bij de HS voeding.
Het een of 't ander verandert niks aan de gloeivoeding.
...........
Anne
Het blauwe lijntje is de verbinding waar Anne op doelt.gervenja schreef:PhonoDudevoeding 21 april 2008.gif
Die SUT's ken ik, van de DDDAC's. Klopt inderdaad dat de PD goed is voor MM's, dat herinner ik me.Jan Geert schreef:De mijne ziet er ook zo uit. Ik heb een extra set ingangen voor MC elementen, daar zit een step-up trafo voor. Dick raadt de SUT's van Cinemag aan hiervoor.
Die rode is gewoon de aardschroef. Die zet jij er toc ook op??? Is voor dat losse draadje dat aan een platenspeler zit.